علیرضا زیباحالت منفرد کیست؟

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۵۷۶۱

علیرضا زیباحالت منفرد کسی است که از همان ابتدا خودش و اسمش به کشور دومنیکا گره خورده بود. در زمان دستگیری او دادستان وقت تهران عنوان کرد که قرار است از طریق او رد وجوه فروش رفته نفت خام زده شود. از همان روزها ارتباط نزدیک او با نخست‌وزیر دومنیکا در کنار تصویری از پاسپورت دیپلماتیک دومنیکنی زیباحالت منفرد نیز به لاینفک پرونده‌اش تبدیل شد.

جست‌و‌جوی کلید واژه‌های علیرضا منفرد و نخست‌وزیر دومنیکا در گوگل، خبری را که چند روز پس از دستگیری آقای منفرد در پایگاه خبری دومنیکن دات نت منتشر شده است را نشان می‌دهد. به گزارش «تعادل» در این خبر عنوان شده است که روزولت اسکریت نخست‌وزیر دومنیکا، چند روز بعد از دستگیری منفرد در این کشور، سفری شتاب‌زده به یونان کرده است که در این سفر لنوکس لورنس او را همراهی کرده است.

این خبر در ادامه می‌نویسد که لنوکس لورنس سفیر غیر ساکن دومنیکا در یونان و مسئول ثبت کشتی‌ها برای تردد با پرچم این کشور است. بیشتر کشتی‌ها در یونان ثبت می‌شوند اما پرچم دومنیکا را حمل می‌کنند. همچنین در ادامه‌ی این مطلب مسائلی در مورد 11 کشتی اقیانوس‌پیما که به منفرد مربوط است منتشر شده و عنوان شده که این رسانه در جریان است که امریکا تحقیقاتی را در خصوص نقش این کشتی‌ها در حمل و نقل کالاهای تحریمی به ویژه نفت از ایران آغاز کرده است.

روزولت اسکریت البته همچنان نخست وزیر دومنیکا است و به نظر می‌رسد این ماجرا مشکلی برایش ایجاد نکرده است.

 

 

ارسال نظر