سخنی با شهردار شیراز

۱۴۰۱/۰۹/۰۱ - ۰۳:۴۳:۵۲
کد خبر: ۱۹۴۶۰۴

امیر امیری|نزدیک یک سال از تغییر مدیریت یکی از تخصصی‌ترین ادارات کل شهرداری شیراز، یعنی اداره کل حقوقی می‌گذرد، تغییر در ذات و در معنا تحول نیز به همراه دارد، اگر تغییری صورت پذیرد و به دنبال آن تحولی ایجاد نشود، تنها نامی آمده و نامی رفته است. اداره کل حقوقی شهرداری شیراز در طول یک سال گذشته با مدیریت جدید نه تنها پویاتر و فعال‌تر نشده است بلکه روز به روز فربه‌تر و منفعل‌تر نیز می‌شود، بی‌برنامگی در مدیریت ستادی، روزمرّگی مفرط در رفتار مدیریت و انجام امورات، عدم همفکری مستمر در راستای بهبود عملکرد کارشناسان متخصص ستادی و ایضا مناطق و معاونت‌ها و سازمان‌ها، عدم ایجاد انگیزه در میان کارشناسان مجموعه و تبعیض در پرداخت‌ها و موارد دیگر همگی باعث شده امید ایجاد شده پس از انتصاب شهردار جدید شیراز در میان نیروهای خدوم اداره کل حقوقی شهرداری کمرنگ شود. از آنجایی که اداره کل حقوقی شهرداری شیراز می‌تواند نقش موثری در حرکت توسعه‌مند شهرداری در دوره جدید داشته باشد و با توجه به شرایط اقتصادی، می‌تواند با عملکردی مدبرانه از اتلاف سرمایه‌های شهری جلوگیری کند حال چند سوال از شهردار محترم شیراز مطرح است. 

جناب آقای شهردار در یک سال گذشته چه تعداد رای به نفع شهرداری شیراز در محاکم قضایی با درایت و مدیریت مدیرکل حقوقی صادر شده است؟ چه تعداد از آرایی که در مرحله بدوی به ضرر شهرداری صادر شده، در مرحله تجدید نظر به نفع شهرداری رای تغییر کرده است؟ آقای شهردار در یک سال گذشته آیا مدیریت حقوقی حتی یک جلسه با کارشناسان مجموعه جهت همفکری برگزار کرده است؟ آیا در یک سال گذشته جلسه‌ای با مسوولان حقوقی مناطق یا سازمان‌ها و معاونت‌ها برگزار شده است؟ آقای شهردار! دلیل این همه تبعیض در پرداخت‌ها (معاضدت‌ها) در میان کارشناسان حقوقی چیست؟؟ حتی شنیده می‌شود افرادی که حتی در اداره کل حقوقی مشغول نیستند و بعضا تحصیلات حقوقی هم ندارند معاضدت حقوقی دریافت می‌کنند. 

آقای شهردار خروجی یک سال مدیریت مدیرکل محترم حقوقی چیست؟ اگر اقدامی و عملکردی بوده و اطلاع‌رسانی نشده که جای سوال است، اگر هم نبوده که جای صد سوال است می‌طلبد شهردار جدید شیراز و شورای انقلابی شهر توجه ویژه‌ای به اصلاح ساختارها و مدیریت‌هایی که حرکتی کند و آهسته دارند داشته باشد تا قطار پیشرفت و تعالی شیراز، سومین حرم اهل بیت در خدمت به مردم شریف این شهر سریع‌تر از قبل حرکت کند. 

این رسانه آمادگی کامل جهت پاسخ شهرداری شیراز را دارد.

 

ارسال نظر