ایرانشهر

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۰۰:۴۱:۵۷
کد خبر: ۱۸۹۳۰۴

هشدار درباره پیامک‌های جعلی نهضت مسکن

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی طی اطلاعیه‌ای از متقاضیان نهضت ملی مسکن  در خواست کرد تا از باز کردن پیامک‌های واریز وجه خودداری کنند.به گزارش مهر، معاونت مسکن و ساختمان این وزارت خانه طی اطلاعیه‌ای از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، در خواست کرد تا از باز کردن هرگونه پیامک دریافتی از شماره‌های شخصی با موضوعاتی همچون واریز وجه خودداری کنند. در این اطلاعیه همچنین از شهروندان خواسته است با توجه به اینکه در برخی استان‌ها پیامک واریز وجه از شماره‌های ناشناس به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ارسال شده که محتمل بر کلاهبرداری از متقاضیان و بروز نارضایتی و عدم اطمینان مردم به دستگاه اجرایی است، مراقب این پیامک‌ها باشند. همچنین در بخش دیگری از این اطلاعیه تاکید شده است متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن لازم است آگاه باشند هرگونه پیامک دریافتی از شماره‌های شخصی با موضوعاتی همچون واریز وجه، جعلی و به قصد کلاهبرداری و سرقت اطلاعات حساب آنها بوده و لازم است متقاضیان از باز کردن لینک‌های ارسالی در این پیامک‌ها یا واریز وجه به شماره‌های اعلامی در آنها اکیداً خودداری کنند.

عبور اولین قطار کانتینری از کریدور ریلی چین-قزاقستان-ایران-اروپا

مدیرعامل شرکت راه‌آهن از تردد نخستین قطار حامل محموله کانتینر از کریدور ریلی چین-قزاقستان-ایران-اروپا طی یک‌ماه آینده خبر داد. به گزارش مهر، هیات بلندپایه‌ای از کشور قزاقستان با حضور معاون نخست وزیر و وزیر همگرایی و تجارت و همچنین رییس راه‌آهن این کشور با سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن، صبح دوشنبه ۲ خرداد ماه در ساختمان شهدای راه‌آهن دیدار و گفت‌وگو کردند. دو طرف در این دیدار درباره توسعه همکاری‌های اقتصادی و توسعه حمل و نقل ریلی گفت‌وگو و روسای راه‌آهن دو کشور، تفاهم‌نامه افزایش همکاری‌های ریلی و تعیین تعرفه ترجیحی بین دو کشور به منظور افزایش قابل توجه ترانزیت بار عبوری از ایران را امضا کردند. با اجرای این تفاهم‌نامه، بخشی از بار عبوری از کریدور ریلی چین- روسیه- اروپا از کریدور ریلی چین- قزاقستان- ایران- اروپا جابه‌جا خواهد شد. در این دیدار طرفین ضمن امضای تفاهم‌نامه، توافق کردند که اولین قطار کانتینری چین-قزاقستان-ایران-ترکیه تا کمتر از یک ماه آینده وارد ایران شود.

لغو پروازهای نجف و بغداد تا اطلاع ثانوی

سخنگوی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از کنسل شدن پروازهای امروز تهران به مقصد نجف و بغداد به دلیل بدی آب و هوا خبر داد و گفت: تا عادی شدن شرایط و باز شدن فرودگاه‌های این دو شهر در بغداد پروازهای مذکور انجام نخواهد شد. سخنگوی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از کنسل شدن پروازهای امروز تهران به مقصد نجف و بغداد به دلیل بدی آب و هوا خبر داد و گفت: تا عادی شدن شرایط و باز شدن فرودگاه‌های این دو شهر در بغداد پروازهای مذکور انجام نخواهد شد. جواد صالحی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به افزایش گرد و غبار در عراق فرودگاه نجف و بغداد تعطیل شده و شرایط پذیرفتن مسافر و پرواز را ندارند بنابراین پروازهای امروز تهران به نجف از ساعات اولیه صبح لغو شده است.وی افزود: گرچه تا عصر امروز پروازی به بغداد نداریم اما اگر شر ایط جوی عراق همین گونه ادامه پیدا کند مسلما پروازهای تهران بغداد نیز لغو خواهد شد چرا که کاهش دید خلبان اجازه پرواز را نمی‌دهد.   سخنگوی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اعلام کرد: از همه مردم می‌خواهیم قبل از عزیمت به فر ودگاه امام خمینی(ره) اطلاعات پرواز خود را از طریق شماره تلفن ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸ یا سایت شهر فرودگاهی امام خمینی بررسی کنند و در صورت از سرگیری پروازها به فرودگاه بیایند.

 

ارسال نظر