انتصابات جدید در شهرداری تهران

۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۸۲۶۶۳

شهردار تهران در احکامی جداگانه معاونان برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، حمل و نقل و ترافیک و فنی عمران شهرداری تهران، هماهنگی امور مناطق، خدمات شهری و محیط زیست و رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران را منصوب کرد. به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در احکامی جداگانه لطف‌الله فروزنده را به سمت معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، سیدمجتبی شفیعی را به سمت معاونت حمل و نقل و ترافیک و عباس شعبانی را به سمت معاونت فنی و عمران، جلال بهرامی به سمت معاون خدمات شهری و محیط زیست، حسین نظری معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری و عبدالمطهر محمدخانی را به عنوان رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، منصوب کرد.

شهردار تهران همچنین در احکام دیگری محمدجواد تاجیک را به عنوان «مشاور و دستیار شهردار» و سیدمناف هاشمی را به سمت «مشاور در امور ارتقای کیفیت شاخص‌های زیست محیطی و دستیابی به هوای پاک»، صفا صبوری دیلمی را به سمت «مشاور در امور متناسب‌سازی ابنیه و محیط‌های شهری» منصوب کرد.

در بخشی از حکم شهردار تهران آمده است: «امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران، کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» ضمن تعامل موثر با معاونان و مدیران شهرداری موجبات ارتقای کارآمدی شهرداری و خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.» بر اساس این گزارش، دو نفر از مشاورانی که زاکانی منصوب کرده است، معاونان شهردار پیشین تهران بوده‌اند.  شهردار تهران همچنین در احکامی جداگانه شهرداران مناطق ۲، ۳، ۶، ۸، ۹، ۱۴، ۱۶ را منصوب کرد. 

زاکانی در احکامی جداگانه شهرداران مناطق ۲، ۳، ۶، ۸، ۹، ۱۴، ۱۶ شهرداری تهران را منصوب کرد. به این ترتیب «مهدی صالحی» به سمت شهردار منطقه ۲، «حمید جوانی» به سمت شهرداری منطقه ۳، «مسعود رنجبریان» شهردار منطقه ۶، «فاطمه تنهایی» شهردار منطقه ۸، «محمدجواد خسروی» شهردار منطقه ۹، «محمدامین سالاری پور» شهردار منطقه ۱۴ و «سیدمرتضی روحانی» شهردار منطقه ۱۶ منصوب شدند. بر اساس این گزارش، زاکانی در حکم خود خطاب به شهرداران مناطق، بر تلاش در جهت اعتلای دینی و کلی فرهنگ و هویت اسلامی- ایرانی، مشارکت‌جویی از مردم به ویژه نخبگان در اداره شهر، رعایت کامل قوانین و مقررات به خصوص در اجرای طرح‌های جامع و تفصیلی، کاهش فقر و فاصله طبقاتی و برنامه‌ریزی جهت رفع آسیب‌های اجتماعی و ... تاکید کرده است.

 

ارسال نظر