در شهر

۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۵۵۳۱

آمار مسافران روزانه مترو  به یک میلیون نفر رسید

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: آمار مسافران مترو در پایتخت روزانه به یک میلیون نفر رسیده است که نسبت به ماه قبل بیش از 5 درصد بیشتر شده است. فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در گفت‌وگو با فارس، افزود: قطارهای مترو با همان تعداد قبل و با همه ظرفیت به کارگیری شده و از شهروندان خواستاریم که رعایت فاصله اجتماعی را با مدیریت ساعات حرکت خود از طریق مترو مدنظر قرار دهند و در صورتی که کار ضرورتی ندارند از سفر با مترو بپرهیزند. مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به اختصاص بودجه 480 میلیارد تومانی ستاد مقابله با کرونا برای قطارهای شهری گفت: در صورتی که این بودجه به مترو تهران هم برسد اقدامات خوبی در راستای توسعه قطارها انجام خواهد گرفت.

ثبت‌نام در سامانه مجوز  تردد بین‌شهری منتفی شد

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران با اشاره به اینکه در کشور تنها استان نارنجی مازندران است، افزود: صدور مجوز به این استان در سامانه متوقف شده است. ایمان قربانی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند توقف صدور مجوز تردد بین شهری گفت: در حال حاضر تمامی استان‌های کشور وحتی گیلان و گلستان در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند و تردد به شهرهای زرد نیازمند مجوز نیست، اما استان مازندران نارنجی است و تردد به استان‌های نارنجی و قرمز ممنوع است. وی تاکید کرد: در حال حاضر مجوز تردد برای استان مازندران صادر نمی‌شود و به این ترتیب ثبت‌نام در سامانه مجوز تردد بین‌شهری منتفی است.

آزاد سازی 1500 ملک  در مجاورت پادگان دوشان تپه 

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از آزادسازی ۱۵۰۰ ملک مجاور پادگان دوشان‌تپه که سال‌ها فریز شده بودند، خبر داد. محمد سالاری   با اعلام خبری خوب برای املاک مجاور پادگان دوشان تپه اظهار کرد: به موجب پیگیری‌های کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر و همراهی منطقه ۱۳، خوشبختانه ۱۵۰۰ پارسل از املاکی که در مجاورت پادگان دوشان تپه قرار دارند و سال‌ها فریز شده و امکان ساخت و ساز نداشتند، آزادسازی شدند که جای تشکر از معاونت شهرسازی و معماری و شهرداری منطقه دارد. 

 

ارسال نظر