ویژه

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۵۳۷۵

تمدید طرح تست رایگان کرونا در ایستگاه‌های منتخب مترو 

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد: طرح تست رایگان کرونا در ایستگاه شوش و ارایه خدمات در ایستگاه علی‌آباد متروی تهران تمدید شد. به گزارش فارس، به دلیل استقبال مسافران از برنامه تست رایگان کرونا در ایستگاه شوش متروی تهران این خدمات در این ایستگاه تمدید شد. همچنین شرایط انجام تست در ایستگاه علی آباد نیز مهیا شد و مسافران متروی تهران می‌توانند با مراجعه به پایگاه تست کرونا در ۲ ایستگاه منتخب مترو علی آباد و شوش نسبت به انجام تست رایگان کرونا اقدام کنند.

 این طرح به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و شرکت شهر سالم، با حضور کارشناسان حوزه سلامت در ایستگاه شوش تا روز پنج‌شنبه ۹ بهمن و ایستگاه علی‌آباد تا روز شنبه ۱۱بهمن انجام می‌گیرد.

تقدیر از مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان 

از سوی امور ایثارگران استانداری، بنیادشهید و امور ایثارگران استان از هاشم امینی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به دلیل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اقدامات جهادگونه در راستای خدمات رسانی به مردم تقدیر به عمل آمد. دکتر یزدی مشاور امور ایثارگران استانداری در این مراسم با اشاره به ضرورت خدمات رسانی بی وقفه به مردم گفت: خدمت رسانی به مردم یکی از توفیقاتی است که خداوند نصیب انسان‌های خالص و متعهد می‌نماید که در این خصوص در دین اسلام احادیث و روایات زیادی نقل شده است . وی حل مشکلات مردم را مصداق بارز لطف خداوند برشمرد و تصریح کرد: لطف و رحمت خداوند شامل افرادی شده که توفیق حل مشکلات مردم را دارند بنابراین مسوولان باید قدر فرصت خدمت به مردم را غمینت شمارند و بی‌وقفه در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند.

مشاور امور ایثارگران استانداری، سقایی را یکی از توفیقات فعالان در صنعت آبفا دانست و اظهارداشت: فعالان صنعت آبفا که فرصت سقایی برای آنها مهیا شده باید بی وقفه در زمینه خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند والبته مهندس هاشم امینی، مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان به عنوان یکی از مدیران متعهد و مسوولیت‌‌پذیر توانسته به خوبی خدمات پایدار به مردم در سطح استان ارایه دهد.


 

ارسال نظر