در شهر

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۴۵۴۱

سرقت دیوارهای صوتی پل‌صدر

یک عضو شورای شهر تهران با اشاره به سرقت دیوارهای صوتی پل‌صدر گفت: ساکنین محدوده پل‌صدر نامه‌هایی به حناچی به دلیل مشکلات این پل نوشته‌اند که از ایشان درخواست دارم نامه مردم را بی‌پاسخ نگذارد.

به گزارش فارس، احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران درباره مشکلات پل‌صدر گفت: همزمان با ساخت این پل، بحث آلودگی صوتی و بصری برای ساکنین اطراف پل مطرح بود. وی گفت: در آن زمان گزارشی داشتیم مبنی بر اینکه اگر پنل‌ها یا دیوارهای عایق صوتی نصب شود، می‌تواند تا 90 درصد آلودگی صوتی را کاهش دهد، ولی با وجود نصب پنل‌های صوتی، انتظار لازم برای کاهش آلودگی صوتی برآورده نشد و از طرفی با مشکل سرقت پنل‌ها نیز مواجه شدیم. وی با اشاره به شاکی بودن ساکنان حوالی پل‌صدر گفت: راه‌حل جدیدی برای حل مشکلات ساکنین محدوده پل‌صدر ارایه نشده و پنل‌های صوتی به دلیل سرقت‌های ادامه‌دار عملا کارایی لازم را نداشته است.

خسارت ۸۰۰   میلیاردی کرونا به تاکسیرانان

معاون اتحادیه تاکسیرانی کشور اعلام کرد: در دوره زمانی ۵ اسفند ماه ۹۸ تا ۲۸ آذرماه امسال بر اثر شیوع کرونا ۶۵ درصد از درآمدهای فعالان تاکسیرانی کاهش یافته و بیش از۸۰۰ میلیارد تومان به فعالان این حوزه خسارت وارد شده است. به گزارش ایرنا، علی اصلانی درباره تاثیر کرونا بر بخش حمل و نقل شهری و بخش تاکسیرانی، گفت: در نزدیک به یک سال گذشته، کرونا درآمد تاکسیرانان را به نیمه رسانده و میانگین درآمد روزانه را ۶۵ درصد کاهش داده است.وی ادامه داد: ۱۲۳ هزار و ۸۸۸ دستگاه تاکسی با متوسط درآمد روزانه ۱۸۰ هزار تومان در کلان‌شهرها فعال هستند و ۲۹۶ هزارو ۱۱۲ دستگاه نیز با میانگین درآمد ۱۱۰ هزار تومان در شهرهای دیگر فعالیت دارند. بر این اساس درآمد ماهانه یک تاکسیران تهران کمتر از ۵,۵ میلیون تومان است که بیش از نیمی از آن خرج بنزین و نگه‌داری خودرو می‌شود.

 

ارسال نظر