اخبار ویژه

۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۳۸۷۶

طرح فوق‌العاده همراه اول با عنوان روشن کنید، جایزه بگیرید

مهتاب جهاندار|همان‌طور که می‌دانید بیشتر اپراتورها با گذشت مدت زمان طولانی از خاموش باقی ماندن یک سیم‌کارت، به سلب امتیاز آن پرداخته و هیچ برنامه خاصی را برای مشترکین خود در نظر نمی‌گیرند. اخیرا نیز مصوبه جدیدی توسط رگولاتوری صادر شده، مبنی بر اینکه اگر سیم‌کارت‌های اعتباری تا 90 روز غیرفعال یا خاموش باقی بمانند، سلب امتیاز صورت خواهد گرفت. در این بین شرکت موفق همراه اول، بزرگ‌ترین اپراتور کشورمان تصمیم گرفته یک طرح تشویقی خاص را در نظر گیرد. در این طرح که با نام روشن کنید، جایزه بگیرید شناخته می‌شود، حتی با مصوبه جدید رگولاتوری، مشترکین در صورت خاموش باقی ماندن سیم کارتشان به مدت سه ماه، می‌توانند سیم کارت قبل خود را بار دیگر فعال کرده و جایزه دریافت کنند. درباره این طرح شرکت همراه اعلام اعلام کرده: 

کلیه مشترکین اعتباری همراه اول که خط آنها بیش از سه ماه خاموش بوده است، با روشن کردن سیم‌کارت خود، یک جایزه ویژه دریافت می‌کنند. دریافت جایزه پس از روشن کردن سیم کارت با شماره‌گیری کد دستوری *10*332# (ستاره 10 ستاره 332 مربع) امکان‌پذیر خواهد بود. شایان ذکر است سیم‌کارت‌های اعتباری خاموش با بیش از سه ماه عدم کارکرد، درصورت روشن نشدن و عدم استفاده از آن، طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات، در فرایند سلب امتیاز قرار خواهند گرفت. با این حساب اپراتور اول کشورمان حتی با وجود مصوبه جدید رگولاتوری امتیازی را به مشترکین قدیمی می‌دهد که شاید کمتر اپراتوری چنین طرحی را برای مشترک خود در نظر گرفته باشد. برای کسب جزییات تکمیلی بهتر است به وب سایت همراه اول مراجعه کنید.

ایران به جمع 4 تولید‌کننده ریل زبانه سوزن در جهان 

ذوب‌آهن اصفهان در راستای خودکفایی و بومی‌سازی و به دنبال تولید ریل‌های مورد نیاز راه‌آهن و مترو 10آذرماه، موفق به تولید انبوه ریل زبانه سوزن گردید و با این موفقیت چشمگیر، ایران به جمع چهار تولید‌کننده ریل زبانه‌سوزن در جهان پیوست . منصور یزدی‌زاده مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در این خصوص گفت: تولید ریل زبانه سوزن که مصارف گسترده‌ای در صنعت ریلی کشور دارد، پس از تولید ریل‌های درون و برون شهری در دستور کار شرکت قرار گرفت و طراحی و ساخت غلتک‌های آن سه ماه طول کشید که توسط کارشناسان این شرکت باکار شبانه روزی با توجه به نیاز کشور انجام شد. وی با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی در تولید ریل نداریم و برای صادرات آن هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم، افزود: تولید این محصول سخت‌تر از تولید ریل‌های دیگر است و چون هیچ محور تقارنی ندارد، تولید آن پیچیدگی‌ها و حساسیت‌های خاصی دارد . مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان به اهمیت این ریل در صنعت حمل و نقل ریلی کشور اشاره کرد و گفت: کارهای تکمیلی بر روی ریل زبانه سوزن در شرکت دیگری انجام می‌شود و در نهایت سوزن ریل ملی در خطوط کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آمادگی کامل برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی در خوزستان 

مدیرعامل شرکت نفت وگاز اروندان گفت: با توجه به گزارش سازمان هوا‌شناسی کشور درباره بارندگی‌های پیش رو در استان خوزستان این شرکت امکانات خود را برای مقابله با تعبات سیلاب‌های احتمالی آماده کرده است . به گزارش روابط عمومی شرکت نفت وگاز اروندان: مهندس جهانگیر پورهنگ هفته گذشته در کمیته بحران شرکت که با حضور مدیران ومسوولان ذی‌ربط و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت حضوری وویدیو کنفرانس تشکیل جلسه داد و افزود: در این ارتباط بررسی‌های لازم به عمل آمده و تجهیزات کاربردی آماده به کار است . وی ضرورت اهتمام ویژه به مناطق همجوار تاسیسات را در راستای مسوولیت‌های اجتماعی در حد امکانات شرکت یادآور و با توجه به موقعیت عملیاتی شرکت نفت وگاز اروندان حفاظت از محیط زیست در گستره فعالیت شرکت در غرب کارون را مورد تاکید قرارداد. پور هنگ با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت پیشگیری و مقابله با بیماری کووید19 گفت: سلامت نیروهای انسانی به عنوان سرمایه ارزشمند شرکت در اولویت کار است و به همین منظور رعایت پروتکل‌ها بهداشتی باید به جد مورد توجه همه همکاران قرار گیرد .

انجام تعمیرات اساسی  ردیف 2 نفت و گاز در دارخوین 

با توجه به الزامات نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی و اهمیت استمرار تولید حفاطت از محیط زیست تعمییرات اساسی ردیف 2 نفت و گاز منطقه دارخوین در شرکت نفت وگاز اروندان انجام پذیرفت . به گزارش روابط عمومی شرکت نفت وگاز اروندان مدیر منطقه عملیاتی دارخوین این شرکت اظهار داشت: ردیف 2 نفت وگاز منطقه نفتی دارخوین پس از اخذ مجوزهای لازم تولید این ردیف متوقف گردید و پس از تعمیرات کامل و اساسی این تجهیزات مجددا در مدار تولید و بهره‌برداری قرار گرفت . مهندس شهرام رادیان افزود: ردیف 2 نفت وگاز بهره‌برداری دارخوین با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از مدار تولید خارج و پس از انجام تعمیرات اساسی انجام شده این تجهیزات با صرف بیش از چهل هزار نفر- ساعت کار شبانه روزی همکاران در بخش عملیات مجددا در مدار تولید قرار گرفت .

 

ارسال نظر