ایرانشهر

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۲۲۳۶

فردا، آخرین مهلت ثبت‌نام وام ودیعه مسکن

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن ۳۰ مهر را آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضیان برای دریافت وام ودیعه مسکن اعلام کرد و گفت: ضروری است تمامی مستاجران فاقد مسکن دارای اجاره‌نامه رسمی با در اختیار داشتن کد رهگیری قرارداد محل اجاره خود جهت ثبت‌نام در طرح تسهیلات ودیعه مسکن تا تاریخ ۳۰ مهرماه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. اصلانی ادامه داد: متقاضیانی که داوطلب دریافت وام ودیعه مسکن شده و ثبت‌نام را انجام داده‌اند و هنوز پیامکی دریافت نکرده‌اند باید به سامانه طرح اقدام ملی مراجعه کرده و در بخش مشاهده درخواست با ثبت کدملی، وضعیت خود را استعلام کنند. چنانچه امکان ورود برای آنها مهیا نشد، با انتخاب فراموشی رمز عبور و دریافت کد برای متقاضیان این امکان فراهم خواهد شد.

سفر دریایی بندرلنگه-دوبی ازسرگرفته شد

کشتیرانی والفجر متعلق به گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از برقراری مجدد خط مسافربری دوبی به بندرلنگه که به علت شیوع ویروس کرونا با وقفه مواجه شده بود به صورت منظم در هر هفته خبر داد.

به گزارش مهر، تمامی مسافران با به همراه داشتن تست عدم ابتلاء به بیماری کرونا و دارا بودن ملزوماتی از قبیل، ماسک و دستکش روی صندلی‌های علامت‌گذاری شده سفر خود را آغاز می‌کنند و تا پایان سفر با رعایت حداکثری پروتکل‌ها سفر خود را به انجام می‌رسانند.

بر اساس اعلام شرکت کشتیرانی والفجر، با توجه به استاندارد بالای اجرای پروتکل‌های بهداشتی، مقامات بندری و بهداشتی امارات متحده عربی نسبت به فعال‌سازی مجدد خط بندرلنگه- دوبی همکاری لازم را مبذول داشتند.

بنا بر دستور ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا، سالن مسافری شناور نگین به عنوان یکی از شناورهای مسافری شرکت کشتیرانی والفجر علی‌رغم دارا بودن گنجایش ۲۳۵ نفر مسافر تنها پذیرای ۱۰۰ نفر مسافر است.قیمت بلیت سفر با شناورهای مسافری شرکت کشتیرانی والفجر در مسیر دوبی-بندرلنگه و بالعکس، ۵۰ درصد ارزان‌تر از سفرهای مشابه هوایی است. بر اساس اعلام این شرکت کشتیرانی، زمان سفر به دوبی از بندر لنگه ۵ ساعت و هزینه بلیت یکسره ۷۵۰ هزار و دو سره یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

 

ارسال نظر