ایرانشهر

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۰:۴۹:۰۸
کد خبر: ۱۶۱۳۸۱

عذرخواهی سازمان هواپیمایی کشوری از مردم

سازمان هواپیمایی کشوری درباره مشخص شدن علت سانحه پرواز 752 شرکت هواپیمایی اوکراینی بیانیه‌ای صادر کرد و بابت تناقض در اطلاعات ارایه شده در این زمینه از سوی مسوولان این سازمان از مردم عذرخواهی کرد.

به گزارش فارس، در بخشی از بیانیه سازمان هواپیمایی آمده است: آنچه که توسط مردم عزیز مشاهده شد این بود که سازمان با قدرت و قطعیت فرضیه اصابت موشک به هواپیما را رد می‌نمود و برای موضع خود دلیل و تحلیل هم ارایه می‌کرد و اکنون مشخص شده است که واقعیت همان بوده که سازمان آن را نفی می‌نمود؛ سازمان خود را امانت‌دار مردم و نظام می‌داند، اعتماد صاحب امانت، بزرگ‌ترین سرمایه امانتدار و از دست دادن آن، بزرگ‌ترین خسران برای او است. در ادامه بیانیه سازمان هواپیمایی آمده است: سازمان هواپیمایی کشوری، بابت تناقض در اطلاعات ارایه شده، ابتدا از بازماندگان محترم شهدای این واقعه پوزش می‌طلبد و سپس از تمامی هموطنانی که با نگرانی اخبار منتشر شده را دنبال می‌نمودند و این تناقض را مشاهده نمودند و همچنین تمامی علاقه‌مندان و تحلیلگرانی که بر این مبنا، به دفاع از صنعت هوانوردی کشور پرداختند صمیمانه عذرخواهی می‌کند؛ ما تحت هیچ فشار و توصیه‌ای برای کتمان واقعیت نبوده‌ایم و هیچ نیتی برای پنهان کردن واقعیت نداشته‌ایم، ما اطلاعاتی که در اختیار و به آن باور داشتیم را منتشر کردیم و از بابت اشتباه بودن آن متاسفیم.

تابان پرتأخیرترین ایرلاین در آذرماه

در آذرماه امسال شرکت هواپیمایی تابان با تأخیر در 61 درصد پروازهای خود، پرتأخیرترین شرکت هواپیمایی در مهرآباد شد و پویا‌ایر با تأخیر در 20 درصد پروازهای خود، کمترین تأخیرات پروازی را داشت. به گزارش فارس، در رصد پروازهای خطوط هوایی کشور در پروازهای داخلی فرودگاه مهرآباد در آذرماه امسال، عملکرد 16 شرکت هواپیمایی فعال در این فرودگاه بررسی شد‌.  در این ماه شرکت هواپیمایی آتا 476 پرواز در مهرآباد انجام داد که 267 پرواز معادل 56 درصد به‌موقع و 209 پرواز معادل 44 درصد با تأخیر انجام شد. از 718 پرواز آسمان در آذر امسال 404 پرواز معادل 56 درصد به موقع و314 پرواز با تأخیر انجام شد.آذر امسال ایران ایر 894 پرواز در مهرآباد انجام داد که 482 پرواز به موقع و 412 پرواز معادل 46 درصد با تأخیر بود.

از 366 پرواز ایرتور در آذر امسال 238 پرواز به موقع و 128 پرواز معادل 35 درصد با تأخیر انجام شد. پویا ایر آذر امسال 54 پرواز در مهرآباد انجام داد که 43 پرواز به موقع و 11 پرواز معادل 20 درصد با تأخیر بود.

تابان هم آذر امسال 200 پرواز در مهر‌آباد انجام داد که 77 پرواز به موقع و 123 پرواز معادل 61 درصد با تأخیر بود.

۱۵ هزار مسکن مهر پردیس تا پایان سال تکمیل می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از تکمیل ۱۵ هزار واحد مسکن مهر در این شهر تا پایان سال خبر داد. به گزارش مهر، مهدی هدایت با اشاره به اینکه در حال پیگیری تعهداتمان در بخش مسکن مهر هستیم، گفت: ۱۰ هزار واحد مسکونی این طرح تکمیل‌شده و بدون افتتاح در حال تحویل به متقاضیان است، تعهد شرکت عمران برای سال جاری، رساندن واحدهای افتتاح‌شده به ۶۰ هزار عدد است و پیش‌بینی می‌کنیم بتوانیم این کار را به سرانجام برسانیم. او افزود: در حال پیگیری یک وام هزار میلیارد تومانی از محل تبصره هشت قانون بودجه هستیم و اگر بانک مسکن در پرداخت این وام تسریع کند تمام مشکلات پردیس حل می‌شود و می‌توانیم تا شهریورماه سال آینده مانده واحدهای این طرح که در حدود ۲۲ هزار واحد است را نیز تکمیل کنیم. هدایت پروژه‌های عارضه‌دار مسکن مهر پردیس را ۲۲ هزار واحد اعلام و عنوان کرد: با توجه به اینکه این پروژه‌ها تعیین تکلیف شده‌اند و تلاش می‌کنیم که این واحدها را که اغلب از میزان پیشرفت کمتری نسبت به سایر پروژه‌ها برخوردارند تا پایان سال تکمیل کنیم. او یادآورشد: از مجموع ۱۰ هزار واحد آماده‌شده این طرح، حدود چهار هزار واحد در فاز ۱۱ و مابقی نیز در فازهای ۸، ۵ و ۹ است که در حال تحویل این واحدها به مالکان هستیم.

آلودگی صوتی ۱۷ نقطه تهران در وضعیت خطرناک است

بر اساس اطلاعات ایستگاه‌های ثابت سنجش صوت در تهران، در ۱۷ نقطه، آلودگی صوتی در مرحله خطرناک قرار دارد.به گزارش مهر، بر اساس اطلاعات منتشر شده از ایستگاه‌های ثابت سنجش صوت در تهران، آلودگی صوتی در ۱۷ نقطه در مرحله خطرناک قرار دارد.ایستگاه‌های میدان نماز، میدان الغدیر، منطقه ۱۸، بعثت، خراسان، افسریه، نیروی هوایی، شهید گمنام، نواب صفوی، ستاد بحران ۱۲، حکیم، همت، المپیک، مترو، تجریش، تهرانسر و آذری ایستگاه‌هایی هستند که شاخص آنها بالای ۷۰ و خطرناک است.همچنین ۱۰ نقطه دارای شاخص آزاردهنده و دونقطه نامناسب برای کودکان و بیماران است و از میان ایستگاه‌های ثابت سنجش صوت در تهران چهار نقطه وضعیت مناسب و سالم دارند.

 

 

ارسال نظر