افتتاح رسمی خط ۶ مترو در فروردین 98

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۱۲۸۹

محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران در حاشیه نشست علنی دیروز این شورا گفت: خط ۶ مترو فروردین ماه امسال با حضور رییس‌جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

هاشمی گفت: به دلیل برگزاری هم اندیشی اعضای شورا و شهردار، جلسه علنی با کمی تأخیر آغاز شد. در این جلسه شهردار تهران در خصوص راه‌اندازی خط ۷ تا میدان صنعت تا پایان سال و خط ۶ در فروردین ماه با حضور رییس‌جمهور خبر داد و گفت، خط ۶ آماده بهره‌برداری است، اما به دلیل حضور روحانی در مراسم افتتاحیه، افتتاح رسمی آن در فروردین ماه انجام می‌شود. اما قطارها از پیش از سال در این خط تردد خواهند کرد.

هاشمی ادامه داد: گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه نخست فعالیت شهردار جدید تهران و برخی از انتصابات نیز در این جلسه مطرح شد و حناچی در خصوص انتصابات در برج میلاد و سازمان ورزش و فعالیت‌هایی که قرار است انجام شود، توضیحاتی را ارایه کرد.

پس از خروج شهردار از جلسه، اعضای شورا در خصوص برج باغ‌ها و بازتابی که این موضوع در رسانه‌ها داشت بحث کردند و تلاش شد که در خصوص این اقدام روشنگری‌های لازم انجام شود.وی در خصوص اینکه آیا سخنگوی شورا در این جلسه استعفا کرده است نیز گفت: چنین چیزی مطرح نشده است.

 

ارسال نظر