انتقال متقاضیان حذف شده مسکن مهر پردیس به پرند

۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۶۰۵

متقاضیان مسکن مهر پردیس که به علت کمبود آورده به آنان اخطار داده شده، می‌توانند به واحدهای پرند و هشتگرد منتقل شوند.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام این خبرگفت: آنها می‌توانند به این دو شهر مراجعه کنند و در صورت رضایت، با حفظ امتیاز و ترتیب اولویتشان به شرکت‌های عمران در این شهرها معرفی و جابه‌جا می‌شوند و در صورت این جابه‌جایی، آنها می‌توانند سریع‌تر هم صاحب مسکن‌های قابل سکونت شوند.

حبیب‌الله طاهرخانی افزود: متقاضیانی که حذف شده‌اند، عموما افرادی هستند که به علت آورده پایین، بعد از اخطارها و اطلاع‌رسانی‌ها واریزی خود را تکمیل نکردند و حذف شده‌اند. به همین منظور گزینه جایگزین برای آنها قرار دادیم که امتیاز آنها محفوظ باشد.

به گفته او، حدود هزار واحد در شهرهای جدید هشتگرد و پرند را به این دسته از متقاضیان در پردیس اختصاص دادیم که در صورت رضایت می‌توانند به این شهرها منتقل شوند.

طاهرخانی همچنین ‌در خصوص مشکلات زیرساختی پردیس ادامه داد: اصلی‌ترین مانع در مسکن مهر پردیس، تکمیل فرآیند آماده‌سازی، محوطه‌سازی و تامین زیرساخت‌ها است. شرایط خاص پردیس موجب شده هزینه‌های آماده‌سازی افزایش یابد و فاصله طولانی بین پیشرفت پروژه‌ها در بخش ابنیه و تکمیل آماده‌سازی و زیربناها را داشته باشیم.

این مقام مسوول اظهارکرد: ضمن اینکه نمی‌توانیم به متقاضیان هزینه اضافی تحمیل کنیم چون آورده متقاضیان را افزایش می‌دهد و پروژه را غیر اقتصادی می‌کند و تدبیر اتخاذ شده این است که از منابع داخلی شرکت و منابع عمومی دولت در قالب اسناد خزانه، بتوانیم تزریق اعتبار کنیم.مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ادامه داد: در ماه آینده پیمانکاران جدیدی را وارد فرآیند آماده‌سازی و محوطه‌سازی می‌کنیم و امیدواریم با فعالیت مناسب، پیشرفت قابل توجهی را در این بخش‌ها که عقب‌ماندگی داریم، بتوانیم رقم بزنیم.طاهرخانی تصریح کرد: در آن صورت می‌توانیم امکان افتتاح‌ها را افزایش دهیم اگر این مشکلات در زیرساخت‌ها، آماده‌سازی و محوطه‌سازی رفع شود، با توجه به پیشرفت بالای ساخت ابنیه و ساختمان‌ها که در پردیس داریم، می‌توانیم در سال ۱۳۹۸ افتتاح‌های گسترده‌ای در پردیس داشته باشیم.

 

 

ارسال نظر