دریافت مجوز تبلیغ پیش فروش درگروی تصمیم 2 وزارتخانه

۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۰:۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۲۸۵۱۶

هفته گذشته معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: اداره کل ارشاد استان مجوز انتشار آگهی‌های پیش‌فروش مسکن را با صدور مجوز از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری‌ها، پرویز فیروز تاکید کرد: اگر پیش فروشنده‌ای مجوز لازم را از اداره کل راه و شهرسازی استان نداشته باشد نمی‌تواند برای پیش فروش ملک خود تبلیغات کند.

در همین راستا، معاون فرهنگی و امور رسانه‌ای مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان تهران هم درباره قانون پیش فروش ساختمان گفت: مجوز رسانه‌های شهری را وزارت ارشاد و در سطح استان تهران را اداره کل ارشاد استان صادر می‌کند .

او ادامه داد: دررسانه‌ها، شرکت‌هایی می‌توانند نسبت به پیش فروش مسکن تبلیغات کنند که از اداره کل ارشاد استان تهران مجوز تبلیغات دریافت کرده باشند.

مهرشاد کاظمی افزود: اگر اشخاص حقیقی یا حقوقی متقاضی پیش فروش ساختمان، شرایط و مجوزهای لازم را از دستگاه‌های ذیربط و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران دریافت کنند، می‌توانند با مراجعه به اداره کل ارشاد استان مجوز تبلیغات را هم دریافت کنند.

کاظمی اظهارکرد: با آغاز این فرآیند شاهد ایجاد رونق در صنعت تبلیغات به خصوص تبلیغات شهری خواهیم بود.

او افزود: با تبلیغات نظارت شده، به پیش‌خریداران این اطمینان داده خواهد شد که با رعایت قانون پیش فروش، امکان کلاهبرداری و فروش یک واحد به چند نفر حذف و راه آن بسته شده است.

 

ارسال نظر