نام‌گذاری ساختمانی به‌نام حجاریان منتفی شد

۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۵۱۵

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: نام‌گذاری ساختمان شماره 2 شورا به نام سعید حجاریان تنها پیشنهاد بود و اکنون منتفی شده است.

به گزارش فارس، محمدجواد حق‌شناس در نشست خبری اعضا و رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، اظهار داشت: در 6 ماهه گذشته و همین‌طور در سال‌های قبل بار اصلی انتقال اخبار در شورا و شهرداری به شهروندان برعهده رسانه‌ها بوده است. کار خبرنگاری سخت، دقیق و نیازمند توانمندی حرفه‌یی و تعهداست.

وی ادامه داد: تاکنون کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران 15 جلسه فوق‌العاده برگزار کرده است و اعضای کمیسیون در مدت 6ماهه سر جمع 30 تذکر داده‌اند که در صحن این تذکرات ارائه شده است.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: یکی از اقدامات کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شکل دادن به کمیته‌های 7گانه بوده که در ضلع کمیسیون باید فعالیت کند. کمیته ورزش و مشارکت‌ها، کمیته اجتماعی، کمیته گردشگری و میراث فرهنگی و... از جمله کمیته‌های مطرح در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی است. حق‌شناس درباره نام‌گذاری خیابان کارگر به مصدق اظهار داشت: در حال حاضر این موضوع در کمیسیون مطرح و در انتظار نوبت صحن برای رای‌گیری است.  وی افزود: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در قالب حمایت از هنرمندان و نویسندگان وام‌هایی را به آنها ارائه می‌دهد که تاکنون 1800 نفر مشمول دریافت وام بودند که باتوجه به اینکه میزان اعتبار به‌شدت محدود است و پرداخت وام برای 1800 نفر خارج از توان و بودجه بوده است، بنابراین به این جمع‌بندی رسیدیم که وام 10 میلیونی هنرمندان و نویسندگان به 5میلیون تومان کاهش پیدا کند تا بتوانیم به افراد بیشتری این وام را ارائه دهیم.

 

ارسال نظر