ایرانشهر

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۸۰۲

«کوزو» اختلاف با شرکت عمران پردیس را تایید کرد

رییس هیات‌مدیره شرکت کوزو با تایید بروز اختلاف با شرکت عمران پردیس، گفت: دو هفته به‌دلیل بارش برف و باران کارها در سایت مسکن مهر فاز ۱۱ متوقف شده بود.  به گزارش تسنیم، گوکچن با اشاره به خبر تعطیل شدن فعالیت کوزو در سایت مسکن مهر فاز 11 اظهار کرد: دو هفته باران و برف بارید و راه‌ها هم خراب بود، از این جهت نتوانستیم کار کنیم.  وی با بیان اینکه دیروز 7 اسفند با گریدر راه‌ها را باز کردیم، تصریح کرد: امروز 8 اسفند هر کسی می‌خواهد بیاید کارگاه را ببیند. کار در فضای بیرونی ادامه دارد.  وی با اشاره به اینکه حداکثر تا پایان سال آینده کل واحدهای مسکن مهر فاز 11 تحویل می‌شود، افزود: کسانی که از ما واحد دریافت کرده‌اند خیال‌شان راحت باشد که قطعا این کار انجام می‌شود.  وی همچنین گفت: بعضا ممکن است اختلافات کاری و بحث -با شرکت عمران- داشته باشیم، اما این به معنی آن نیست که بخواهیم کار را متوقف کنیم. در خانه پدر با بچه‌ها بحث می‌کند. اختلاف‌نظر ممکن است باشد اما کاملا کاری است.  رییس هیات‌مدیره شرکت کوزو یادآور شد: فقط به‌خاطر بارش کار در فضای بیرونی سایت کوزو متوقف شده بود.

بی‌اقبالی مردم به سفر نوروزی با اتوبوس

رییس سازمان راهدای و حمل و نقل جاده‌یی با اشاره به آغاز طرح سفرهای نوروزی از 24 اسفند ماه گفت: امسال با وجود عدم افزایش قیمت بلیت اتوبوس و پیش‌فروش بلیت از 17 بهمن ماه متاسفانه استقبال مناسبی از سفر با حمل و نقل عمومی جاده‌یی نشد.

به گزارش فارس، داود کشاورزیان در حاشیه همایش بین‌المللی بنادر هوشمند اظهار کرد: درراستای هوشمندسازی جاده‌ها نصب دوربین ثبت تخلفات سرعت در قالب قراردادی سه ساله در دستور کار قرار گرفت تا 1900 دستگاه دوربین هوشمند بابت ثبت سرعت در جاده‌ها نصب شود.  وی ادامه داد: در فاز اول با احتساب دوربین‌های قبلی 2200 دستگاه دوربین ثبت سرعت در جاده‌ها خواهیم داشت.  کشاورزیان افزود: همچنین 65 دستگاه سیستم توزین در حال حرکت در جاده‌ها نصب شد تا بار محوری غیرمجاز ناوگان کامیونی را ثبت کنند. به هر حال این ‌بارهای غیرمجاز از لحاظ وزنی موجب بروز مشکلات برای جاده‌ها و آسیب راه‌ها می‌شود.  رییس سازمان راهدای و حمل و نقل جاده‌یی افزود: ‌در حال حاضر 15000 دستگاه اتوبوس بابت ارائه خدمات سفرهای نوروزی آماده شده‌اند. کشاورزیان گفت: براساس هماهنگی همه ارگان‌های دست‌اندرکار حمل و نقل جاده‌یی طرح سفرهای نوروزی جاده‌یی از 24 اسفند ماه آغاز می‌شود و تا 17 فروردین 97 ادامه دارد که پیش‌بینی می‌کنیم توزیع سفرها امسال مناسب‌تر باشد.  وی با انتقاد از توسعه روزافزون تولید خودرو و استفاده مردم از خودرو شخصی به جای حمل و نقل عمومی اظهار کرد: متاسفانه استقبال از ناوگان حمل و نقل عمومی به‌دلیل مطلوبیت حمل و نقل شخصی بسیار کم شده و مردم باید به سمت استفاده از حمل و نقل عمومی تشویق شوند. رییس سازمان راهدای و حمل و نقل جاده‌یی با اشاره به پیش‌فروش بلیت‌های اتوبوس برای ایام نوروز از 17 بهمن‌ماه امسال گفت: به‌دلیل عدم استقبال مردم و در راستای تشویق استفاده از حمل و نقل عمومی جاده‌یی امسال افزایش قیمتی در نرخ بلیت‌های اتوبوس اعمال نشد.

 

ارسال نظر