پالادیوم به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۳۱۰

رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر با بیان اینکه پس از چند سال به تازگی از تخلفات پالادیوم مطلع شدیم، گفت: احداث به اصطلاح پل هوایی از فراز ساختمان‌ و استفاده از پلاک و معابر دیگر ساختمان‌ها غیرقانونی است که در پالادیم رخ داده است. به گزارش فارس محمد سالاری در رابطه با وجود تخلفات در مجتمع تجاری پالادیوم گفت: حفر تونل از زیر زمین یا زیر معبر حق عمومی شهر و حق مردم است و کسی نمی‌تواند برای ایجاد تسهیلات شخصی خود چنین اقدامی را انجام دهد.

وی ادامه داد: براساس قانون نمی‌توان برای مجموعه شخصی، تسهیلاتی را اینچنین ایجاد و حفاری کرد باید مجوز قانونی آن باشد که در این زمینه نیست.

رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر گفت: احداث به اصطلاح پل هوایی از فراز ساختمان‌های دیگر و استفاده از پلاک و معابر دیگر ساختمان‌ها اساساً غیرقانونی است چراکه مجتمع پالادیوم یک ساختمان خصوصی است اگر دولتی بود، وضعیت فرق می‌کرد. سالاری افزود: این وضعیت با قواعد و اصول شهرسازی مطابق نیست.

وی در پاسخ به اینکه چرا پس از گذشت چند سال از ساخت این مجتمع اکنون به تخلفات آن رسیدگی می‌شود، گفت: ما تازه متوجه این تخلفات شده‌ایم از شهرداری مجوز حفر تونل را گرفته و برای دریافت مجوز جهت ایجاد پل هوایی که دو ساختمان را به هم متصل کند به تازگی مراجعه کرده و یک سری اقدامات انجام داده که به ما اطلاع داده شد و ما نسبت به آن اعتراض کردیم. 

 

ارسال نظر