اخبار

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۰۷۰

افزایش قیمت بلیت پرواز کرمانشاه تکذیب شد

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری با تکذیب هرگونه افزایش قیمت بلیت پرواز تهران-کرمانشاه گفت: با سوءاستفاده‌کنندگان در فضای مجازی برخورد می‌شود.

مرتضی دهقان در گفت‌وگو با مهر ادامه داد: برخی شرکت‌های هواپیمایی، پروازهای فوق‌العاده به مقصد کرمانشاه برقرار کرده‌اند و طی امروز و روزهای آتی پرواز به اندازه کافی به مقصد کرمانشاه انجام خواهد شد.

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری درخصوص برخی قیمت‌های نجومی اعلام شده در فضای مجازی برای مسیرهای منتهی به کرمانشاه اظهار کرد: این موضوع کاملا تکذیب می‌شود و این اتفاق از سوی ایرلاین‌ها رخ نداده است. اگر در فضای مجازی افرادی بخواهند از وضعیت به‌وجود آمده و افزایش تقاضای سفر هوایی به کرمانشاه سوءاستفاده کنند، با آنها شدیدا برخورد خواهد شد.

در همین ارتباط، پیگیری‌های میدانی نشان می‌دهد که برخی آژانس‌ها در حال گران‌فروشی بلیت پرواز تهران-کرمانشاه هستند.  وی ادامه داد: در حال حاضر پرواز چارتری ساعت ۱۷ هواپیمایی آسمان با قیمت ۴۳۰ هزار تومان چند صندلی خالی دارد. همچنین این شرکت برای ساعات ۲۱ و ۲۲ نیز به نرخ‌های به‌ترتیب ۲۴۱ و ۱۱۹هزار تومان هم امکان فروش بلیت سیستمی و برنامه‌یی را خواهد داشت.  اپراتور یکی دیگر از آژانس‌های هواپیمایی هم گفت: پرواز ساعت ۱۷ با قیمت فروش سیستمی (نه چارتری) ۲۴۰ هزار تومان با ایرلاین آسمان

 ۳ صندلی خالی دارد.  ضمن اینکه پرواز‌های ساعت ۲۱ به قیمت ۲۴۱هزار و ۲۰۰، ساعت ۲۲ با ۱۴۰ هزار تومان و ساعت23:15 با قیمت ۱۵۸ هزار و ۵۰۰ تومان هم امکان رزرو بلیت برای مسافران وجود دارد.

به گفته این کارشناس فروش بلیت پروازهای داخلی، آنچه در فضای مجازی مطرح شده که برخی آژانس‌های خدمات مسافرت هوایی نرخ پرواز

تهران-کرمانشاه را به قیمت ۹۰۰ هزار تومان عرضه می‌کنند، برای تخریب آژانس‌ها بوده است!

پایتخت نیازمند افزایش سرعت حمل‌و‌نقل شهری

سفیر سنگاپور در تهران گفت: برای حل معضل ترافیک، توسعه حمل و نقل عمومی ازجمله مترو، اتوبوسرانی و تاکسی آنلاین می‌تواند مفید باشد.

به گزارش مهر، اون کنگ یانگ، سفیر سنگاپور با ریاست و اعضای شورا دیدار و گفت‌وگو کرد. تبادل تجربیات در عرصه‌های فرهنگی و مدیریت شهری ازجمله محور‌های این دیدار بود.

اون کنگ یانگ بعد از استماع سخنان ریاست و اعضای شورا شهر تهران گفت: قطعا مدیریت شهری با جمعیت قریب به ۱۰میلیون نفر کار آسانی نخواهد بود اما با وجود ساختاری منسجم در شورای شهر و نیز با وجود کمیسیون‌های تخصصی انتظار می‌رود این مدیریت با مشکل مواجه نشود.

یانگ با اشاره به سخنان علیخانی، رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا مبنی بر ازدیاد تعداد خودروها و موتورسیکلت‌ها در تهران گفت: این معضلی است که بیشتر شهر‌های دنیا با آن دست به گریبان هستند اما راهکار کاهش حضور خودروها در سطح شهر و کاهش ترافیک، توسعه حمل و نقل عمومی است.

وی افزود: تقویت سیستم حمل و نقلی مترو و نیز اتوبوسرانی و در کنار اینها ایجاد سیستم حمل و نقلی تاکسی آنلاین حائز اهمیت است که با استفاده از این سیستم‌ها سرعت حمل و نقل شهری افزایش خواهد یافت و در نتیجه ترافیک کاهش پیدا می‌کند.

یانگ همچنین با برشمردن 3عامل مهم در کارایی مدیریت شهری گفت: هماهنگی نهاد‌های شهری، ارتباط بین مناطق داخلی و پیرامونی و ارتباط با مردم 3عاملی است که می‌تواند موجبات موفقیت مدیریت شهری را فراهم آورد.

یانگ در توضیح عامل سوم نیز گفت: ارتباط با مردم ایجاد فرصت برای شهروندان در جهت پیشبرد برنامه‌های توسعه خواهد بود در کشور شما (ایران) با توجه به قانون اساسی که بر مبنای دین و مذهب است، حضور زنان در این عرصه بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

سفیر سنگاپور افزود: روند شهرنشینی در کشور‌های جنوب شرق آسیا بسیار پر سرعت بوده لذا ‌باید در این زمینه ارتباط‌های خوبی با شهر‌های دیگر نظیر تهران داشته باشیم و این تجربیات را در اختیار دیگر شهر‌ها بگذاریم.  سفیر سنگاپور گفت: ما آمادگی داریم که همکاری‌های همه‌ جانبه با مدیریت شهری تهران داشته باشیم و امیدواریم در آینده‌یی نزدیک پذیرای نمایندگان شورای شهر تهران باشیم.

 

ارسال نظر