لغو مجوز ۳۶ دفتر خدمات مسافرت هوایی متخلف

۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۲۱۳

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از لغو مجوز  ۳۶ دفتر خدمات مسافرت هوایی و تعلیق فعالیت  ۴۷ دفتر ‌در بازرسی‌های سازمان هواپیمایی کشوری ‌در سال جاری خبر داد.

‌به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده بیان کرد: از ابتدای فروردین‌ ماه تا اواسط مرداد امسال، به 403 مورد شکایات انجام شده از طریق سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری از شرکت‌های هواپیمایی و 281 شکایت از دفاتر خدمات مسافرت هوایی رسیدگی و اقدامات لازم انجام شده است.

وی افزود: در بازرسی‌های مستمر و موردی کارشناسان دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان از دفاتر خدمات مسافرت هوایی تهران و شهرستان‌ها مواردی از جمله عدم تمدید ضمانتنامه، عدم احراز شرایط راه‌اندازی پس از تعلیق در مدت تعیین شده و از همه مهم‌تر عدم توجه به اخطارها و دستورالعمل‌های سازمان هواپیمایی کشوری محرز شد.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، این بازرسی‌ها به لغو مجوز 36 دفتر و تعلیق 47دفتر خدمات مسافرت هوایی منجر شد که از این تعداد، لغو مجوز

12 دفتر و تعلیق 15 دفتر مربوط به استان تهران و مابقی از شهرستان‌ها بوده است.

جعفرزاده اضافه کرد: در این مورد نیز عدم حضور مدیرعامل و مدیرفنی، تغییر مکان بدون تایید سازمان هواپیمایی کشوری، گرانفروشی و صدور بلیت No record (بدون اختصاص صندلی) هم ازجمله عوامل تعیین‌کننده در لغو یا تعلیق این دفاتر از ابتدای سال 96 تاکنون

به شمار می‌رود.

 

ارسال نظر