توضیح درباره آرای ۲۴ کاندیدای شهرداری

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۴۲۲

یکی دیگر از حواشی جلسه انتخاب کاندیداهای شهرداری به تعداد آرای ۲۴ کاندیدای شهرداری تهران برمی‌گردد. ظاهرا در فضای مجازی اخباری درباره تعداد آرای ۲۴ گزینه شهرداری تهران مطرح شده بود که مجید فراهانی منتخب شورای پنجم شهر تهران، در گفت‌وگویی این آمارها را خلاف واقع خواند. فراهانی در این باره توضیح داد: براساس اعلام هیات‌رییسه موقت قرار نبود که آرای همه کاندیداها اعلام شود و آنچه امروز در برخی شبکه‌ها به‌عنوان تعداد آرای گزینه‌های پیشنهادی مطرح شده، خلاف واقع است.

وی با تاکید بر اینکه اعلام آرای ۲۴ کاندیدای پست شهرداری تهران برخلاف مصوبه اعضای شورای پنجم بوده است، با اشاره به معرفی صادق خرازی به‌عنوان گزینه شهرداری گفت: خرازی از ابتدا تمایلی نداشت به‌عنوان گزینه شهرداری تهران مطرح شود و در هفته‌های گذشته نیز نشانه‌یی دال بر علاقه وی نبود. با این حال به خاطر سوابق ارزنده و شناختی که از توانایی‌های این فرد داشتیم از او به‌عنوان گزینه شهرداری تهران نام برده شد.

این عضو منتخب شورای شهر پنجم با بیان اینکه براساس مصوبه هیات‌رییسه نتایج اعلام نشد اما متاسفانه در برخی فضاهای مجازی تعداد آرای گزینه‌ها آن هم به‌طور ناصحیح اعلام شد، گفت: تعداد آرایی که به کاندیدای شهرداری تهران نسبت داده شده، صحت ندارد و این‌گونه شایعه‌پراکنی‌ها جای تعجب دارد.

 

ارسال نظر