افتتاح ۶۵۰ واحد مسکن مهر در پردیس

۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۰:۳۸:۲۸
کد خبر: ۱۰۲۵۱۷

دیروز ۶۵۰ واحد مسکن مهر واقع در محله مهران فاز ۵ شهر جدید پردیس با حضور احمد اصغری‌مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی و محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در طرح مسکن مهر افتتاح شد. در این برنامه تعداد ۲۶۳ واحد مربوط به واحدهای مسکونی شرکت طرح و ساخت سام، ۳۰۱ واحد متعلق به شرکت توسعه شهرسازی ایرانیان و ۸۶ واحد از سوی شرکت پیوند آرمه ساخته و افتتاح شده است. به گفته سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تعداد ۶۵۰ واحد در واقع بخشی از ۲۵۲۴ واحدی است که با تکمیل زیرساخت‌ها انجام می‌شود و نوید این را می‌دهد که افتتاح‌های بعدی آسان‌تر و در زمان کمتری انجام شود، زیرا در هفته‌های اخیر با پیمانکار مربوط به این محله توافقاتی داشتیم که کارها روی روال خوبی قرار گرفته و پیش می‌رود.

 تمام پروژه‌های پردیس فعال هستند

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در حاشیه افتتاح این واحدها اعلام کرد: در حال حاضر مساله فروش اقساطی را با بانک‌های عامل به بحث گذاشته‌ایم و موضوع را به‌شدت پیگیر هستیم. احمد اصغری‌مهرآبادی، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در حاشیه مراسم افتتاح ۶۵۰ واحد مسکن مهر محله مهران واقع در فاز ۵ شهر جدید پردیس در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر مساله فروش اقساطی را با بانک‌های عامل به بحث گذاشته‌ایم و موضوع را به‌شدت پیگیر هستیم. با توجه به مذاکرات انجام شده اگر در روزهای اخیر حتی به نتیجه خوبی در این خصوص نرسیم، قصد داریم هرچه زودتر واحدها را تحویل دهیم چراکه این اقدام هم به نفع بانک خواهد بود و هم به نفع متقاضیان.

مهرآبادی با اشاره به فعال شدن پروژه‌های مسکن مهر در فازهای گوناگون شهر جدید پردیس گفت: خوشبختانه از اسفند تا به امروز شاهد ۴ مرحله افتتاح بودیم و تلاش داریم بنا به قول داده شده هرماه افتتاحی در این منطقه داشته باشیم. وی اضافه کرد: در حال حاضر مسکن مهر با توجه به افزایش تسهیلات از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان از سوی دولت از نظر ساخت مشکلی ندارد. همچنین می‌توانیم، بگوییم که مشکلات آماده‌سازی سایت‌ها نیز با توجه به کمک‌های شرکت عمران شهرهای جدید از محل اراضی که بیشترین هزینه را تا به امروز در این منطقه داشته است را تا حد زیادی برطرف کرده‌ایم.

 رفع مشکلات تامین زیرساخت‌ها در پردیس

محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید نیز در حاشیه مراسم افتتاح ۶۵۰ واحد مسکونی مسکن مهر محله مهران واقع در فاز ۵ شهر جدید پردیس در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه طی ۴ ماه اخیر موفق به تحویل بیش از ۵هزار و ۷۰۰ واحد به متقاضیان شدیم. به بیانی دیگر می‌توانیم، بگوییم که در این مدت برای بیش از ۲۰ هزار نفر سرپناه ایجاد کردیم، این مساله نشان می‌دهد که ما موفق شدیم، مهم‌ترین مشکل این پروژه‌ها در احداث زیرساخت را رفع کرده و طرح‌های روبنایی را تا حد زیادی پیش ببریم. مواردی که قطعا از حقوق شهروندی ساکنان این مناطق به شمار می‌رود. مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از برگزاری مراسم افتتاح و واگذاری واحدها در ماه‌های آتی در این منطقه خبر داد و گفت: بدون شک این مراسم‌ها به صورت نمایشی نخواهد بود، همکاران ما در شرکت عمران پس از انجام پروژه‌های عظیم و دشوار در جهت ساخت دیوارهای حائل و سایر خدمات زیربنایی و روبنایی این شرایط را برای تحویل واحدها فراهم کرده‌اند.

 

ارسال نظر