ویژه

۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۰۲:۵۰:۲۹
کد خبر: ۱۹۵۴۰۱

آیین تکریم و معارفه معاونین فرهنگی رسانه‌ای و توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد

آیین تکریم و معارفه معاونین فرهنگی رسانه‌ای و توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در آیین تکریم و معارفه معاونین فرهنگی رسانه‌ای و توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: کادرپروری و جانشین پروری از اصول اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است و نباید با بازنشستگی تجربه ۳۰ سال خدمت به‌یک‌باره از سازمان خارج شودبه گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، پیام احمدی ظهر دوشنبه ۲۱ آذر در آیین تکریم و معارفه معاونین فرهنگی رسانه‌ای و توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: کادرپروری و جانشین پروری از اصول اساسی همه سازمان‌ها است و باید به نحوی برنامه‌ریزی کرد تا افراد پیش از بازنشستگی تجربه یک عمر خدمت را بتوانند به نفرات بعد منتقل کنند. وی افزود: ورود افراد و نیروهای جدید به سازمان‌ها زمانی که افراد با سابقه بازنشسته شده‌اند و دیگر در سازمان نیستند تا یاری‌گر باشند موجب ایجاد شوک و سخت شدن فعالیت‌ها برای مدتی خواهد شد لذا لازم است از تجربه همکاران پرسابقه قبل از بازنشستگی ایشان استفاده شود. وی اظهار داشت: برای انجام هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی مدنظر دولت مردمی سیزدهم، لازم بود تحول اولیه در چینش و ساختار رقم بخورد .نتیجه حدود سه ماه مطالعه و بررسی ابعاد مختلف آن شد که با استفاده از همکاران درون مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بتوانیم تغییرات را اعمال کنیم. وی تصریح کرد: جا دارد از زحمات آقایان بهنام محمدی و سید حسین نژادحسینی که سال‌ها در حوزه‌های مختلف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زحمت کشیدند قدردانی کنم .روزی که بنده این مسوولیت را پذیرفتم، با تلاش این همکاران، شرایط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اُستان شرایط متعادلی بود و جای تشکر ویژه از همه عزیزان است. وی تاکید کرد: خدا را شکر می‌کنم که جو همدلی و همزبانی و برادری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برقرار است. در این ۷ ماه که بنده توفیق حضور در این مسوولیت را دارم حداقل پنج برنامه توسط معاون محترم فرهنگی که امروز تکریم می‌شوند پیش رفته و معاون محترم توسعه منابع نیز شبانه روز خود را وقف پیشبرد کارها کرده بود.

افزایش رویت‌پذیری لایه فوق توزیع استان مرکزی

رییس اداره RDC استان مرکزی شرکت برق منطقه‌ای باختردر ارتباط با افزایش رویت‌پذیری لایه فوق توزیع در مرکز کنترل RDC استان مرکزی، گفت: با برنامه عملیاتی تعریف شده در ابتدای سال۱۴۰۱و اقدامات صورت گرفته در راستای آن، رویت‌پذیری لایه فوق توزیع استان مرکزی به ۸۰درصد ارتقا یافته است. به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای باختر، «غلامرضا فعلی» ضمن اعلام این موضوع از مزایای این طرح گفت و افزود: رویت‌پذیری وضعیت تجهیزات، مقادیر، هشدارها و رخداد‌ها باعث کاهش خطای انسانی و کاهش زمان خاموشی‌های ناشی از قطعی‌های خودکار می‌شود. وی افزود: از دیگر مزایای این طرح سرعت عمل در انجام مانورها و کمک به تصمیم‌گیری صحیح و به موقع بهره‌بردار مرکز در حوادث و مدیریت بار است. فعلی افزود: اخذ گزارشات متعدد و سریع مورد نیاز از نرم افزار اسکادا، ارسال فرامین به تجهیزات پستها از مرکز کنترل و داشتن نمای کلی از شبکه فوق توزیع و افزایش قابلیت اطمینان شبکه که درنهایت موجب ارتقای کیفی خدمات به مشترکین می‌شود از دیگر مزایای روئیت‌پذیری لایه فوق توزیع است. ایشان در خصوص بهبود و قابلیت اطمینان ارتباط مخابراتی پست‌های لایه فوق توزیع با مرکز کنترل به جمع‌آوری رادیو مودم‌های موجود اشاره نمود و اجرای فیبرنوری را از نقاط قابل بهبود در این حوزه نام برد. فعلی گفت: افزایش تعداد نقاط فرمان‌پذیر در سطح شبکه فوق توزیع نیروی برق، به معنای کنترل هوشمند دیسپاچینگ بر روی مناطق بیشتری بوده و نتیجه این اقدام کاهش ناپایداری شبکه و تقلیل خاموشی‌ها است.

رشد 19.9درصدی مصرف بنزین در منطقه چهارمحال و بختیاری‌

‎ ساسان تیموری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از رشد 19.9 درصدی مصرف بنزین در هشت ماهه سال جاری در منطقه چهارمحال و بختیاری خبر داد.به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، ساسان تیموری با بیان خبر فوق اظهارکرد: این مقدار رشد مصرف بنزین ازیکم فروردین ماه لغایت سی‌ام ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، گزارش شده است .این مقام مسوول بیان داشت: در این بازه زمانی به‌طور متوسط روزانه بالغ بر 1 میلیون لیتر بنزین موتور اعم از بنزین موتور به خودروها عرضه شده است .مدیر منطقه بیان کرد: کاهش ممنوعیت‌های ترددهای استانی به منظور تسهیل مسافرت‌های بین استانی و استقبال هموطنان از گردشگاه‌های استان چهار محال وبختیاری در تابستان ازعلل عمده افزایش مصرف بنزین در این بازه زمانی بوده است.تیموری افزود: بانظارت و هماهنگی‌های انجام شده توسط مسوولان و کارشناسان منطقه در تأمین به موقع سوخت مجاری عرضه سوخت و همکاری متصدیان جایگاه‌های عرضه فرآورده نفتی و همدلی شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان زحمتکش نفتکش، خدمات عرضه سوخت به شهروندان و مسافران بدون وقفه و شبانه روزی انجام می‌گردد و مشکلی در این خصوص وجود نداشته است..مدیر منطقه چهارمحال و بختیاری همچنین بیان کرد: در هشت ماهه سال جاری عرضه نفتگاز نیز رشدی 6.4درصدی داشته است.

 

ارسال نظر