ویژه

۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۰۴:۰۲:۰۴
کد خبر: ۱۹۴۳۲۷

نشست فرماندار  و دادستان شهرستان فارسان با مدیرعامل شرکت منطقه‌ای  استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای، روز سه‌شنبه 17 آبان ماه سال جاری، فرماندار و دادستان شهرستان فارسان با حضور در دفتر مدیرعامل از اقدامات شرکت آب منطقه‌ای در این شهرستان تقدیر نمودند.در این جلسه که با حضور معاون عمرانی فرمانداری شهرستان فارسان و مدیر اداره منابع آب شهرستان فارسان و کوهرنگ برگزار شد، فردوس کریمی ضمن ارایه گزارشی از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی و حفاظتی شرکت در شهرستان فارسان اعم از ساماندهی و لایروبی رودخانه‌ها و شناسایی نقاط پرخطر در این شهرستان، در خصوص روند اجرایی سد باباحیدر و خطوط انتقال آب از این سد به جونقان توضیحاتی ارایه داد. در ادامه نحوه پرداخت حقوق و معوقات کارکنان و کارگران سد غدیر باباحیدر بررسی شد و فردوس کریمی از پرداخت معوقات و حقوقات پرسنل آن سد در هفته گذشته خبر داد. در پایان این نشست فرماندار و دادستان شهرستان فارسان از اقدامات شرکت آب منطقه‌ای در شهرستان فارسان تقدیر و تشکر نمودند.

ادامه اجرای عملیات ساماندهی رودخانه‌ها در سطح استان چهارمحال و بختیاری

بنابر اعلام دفتر مهندسی رودخانه‌ها و سواحل این شرکت، از اولین ساعات شروع بارندگی در استان چهارمحال و بختیاری اقدامات مدیریتی در طول مسیل‌ها و رودخانه‌ها در سطح استان با اولویت شهرستان‌های درگیر سیلاب، آغاز و با گذشت 3 ماه از زمان وقوع آن، لایروبی و بازگشایی رودخانه‌های اولویت‌دار همچنان ادامه دارد. یکی از اقداماتی که آن شرکت در بحران سیلاب مرداد 1401 انجام داد، استفاده از 5 عدد بیل مکانیکی در مناطق مختلف اعم از روستاهای لپد، بیرگان، میهه، تبرک علیا، ارته، مازه رشته و... به منظور بازگشایی مسیر و لایروبی بود. تاکنون در شهرستان کوهرنگ 55 کیلومتر نشانه‌گذاری حد بستر رودخانه و 20 کیلومتر لایروبی صورت گرفته است.لازم بذکر است، شهباز اکبری، فرماندار کوهرنگ، پیش از این در مصاحبه‌ای در تاریخ 25 شهریور سال جاری با روابط عمومی آن فرمانداری، از اقدامات به موقع دستگاه‌های مرتبط در بحران سیلاب اخیر خبرداد، در متن خبر به ساحل‌سازی و فعالیت بیل‌های مکانیکی در سه بخش مرکزی و دوآب صمصامی و بازفت در بحران سیلاب به مدت 1150 ساعت و ساحل‌سازی و لایروبی به مدت 500 ساعت اشاره شده است.

مانور لحظه صفر در برق باختر برگزارشد

به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، مانور لحظه صفر با هدف کنترل دسترس‌پذیری اعضای کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت و بررسی آماده به کاری گروه‌های واکنش سریع و عملیات بدون اطلاع قبلی در برق باختر برگزارشد.  به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای باختر، «علی انصاری» دبیر کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت از برگزاری مانور سنجش آمادگی اعضای ستاد فرماندهی حادثه و اکیپ‌های عملیاتی خبر داد و گفت: این مانور با هدف کنترل حضور به موقع اعضای کمیته مدیریت بحران و بررسی وضعیت آماده به کاری گروه‌های اتفاقات و عملیات بدون اطلاع قبلی و بدون اعلام موقعیت مکانی محل برگزاری مانور برگزار شد. علی انصاری اضافه کرد: بررسی شرح وظایف اعضای ستاد فرماندهی حادثه و آمادگی اکیپ‌ها عملیاتی و لجستیکی، مدت زمان انجام کار از لحظه اعلام تا پایان عملیات با توجه به بعد مسافت، صحت تجهیزات و لوازم ایمنی انفرادی و گروهی برای عبور از فصل سرما در این مانور سنجیده شد. وی ادامه داد: میزان آمادگی و صحت عملکرد تجهیزات لجستیکی با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما در مناطق صعب‌العبور سه استان لرستان، مرکزی و همدان مورد سنجش قرار گرفت. وی افزود: این مانور با هدف آمادگی کارکنان و تجهیزات برق باختر در خدمت رسانی مستمر و بدون کمترین آسیب در مواقع بحران برگزار شد. دبیر کمیته بحران و پدافند غیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر یادآور شد: پس از برگزاری موفق مانور، سنجش میزان آمادگی اعضای ستاد فرماندهی حادثه و اکیپ‌های عملیاتی استخراج و نقاط قوت و قابل بهبود، مورد شناسایی قرارگرفت.

مسوولان استانی با همراهی مردم برای تامین آب، کار شش ماهه را شش روزه انجام دادند

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای، مدیر و کارشناس روابط عمومی شرکت در کارگاه آموزشی، بصیرتی با موضوع «رسانه انقلاب، چالش‌ها و فرصت‌ها» حضور بعمل آوردند.در این جلسه که با تلاش شورای روابط عمومی‌های چهارمحال و بختیاری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، حسین میرزایی، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری بر لزوم اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف تاکید کرد و افزود: در بحران سیلاب مرداد ماه 1401 مسوولان استان با همراهی مردم، به تامین آب شرب مردم استان اقدام نمودند و بر اساس آمارهای کارشناسان کار شش ماهه در شش روز انجام شد. در این همایش که روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها و اصحاب رسانه حضور داشتند به بحث و تبادل نظر در خصوص رسالت فعالان این عرصه و نقش آنان در امیدآفرینی جامعه به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

 

ارسال نظر