ویژه

۱۴۰۱/۰۶/۰۹ - ۰۰:۵۸:۵۲
کد خبر: ۱۹۲۱۴۱

جهش چشمگیری در برق‌رسانی به روستاهای استان بوشهر ایجاد شده است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: جهش چشمگیری در برق‌رسانی به روستاهای استان بوشهر ایجاد شده است غلامرضا حشمتی در حاشیه برنامه‌های هفته دولت در دشتستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: به منظور توسعه شبکه برق‌رسانی و تأمین برق پایدار در شهرستان دشتستان تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است. وی خاطرنشان کرد: در راستای تقویت و پایداری شبکه برق شهرستان دشتستان ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه تأسیسات برق رسانی توسعه و احداث و اصلاح و بهینه‌سازی این شهرستان هزینه شد. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اضافه کرد: اعتبار ۶۷ میلیارد ریال در شهر دالکی در بخش تعویض پایه‌ها و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه، توسعه و احداث و روشنایی معابر هزینه شده است. وی بیان کرد: امسال با وجود تمام محدودیت‌ها و کاهش ۱۵ هزار مگاواتی برق در کشور با اعمال مدیریت صورت گرفته هیچ‌گونه خاموشی در حوزه برق خانگی استان بوشهر رخ نداد که این مهم نشأت گرفته از تدابیر صورت گرفته در سطح کلان دولت خدمتگزار آیت‌الله رییسی و حمایت‌های وزارت نیرو و شرکت توانیر، و در استان نیز حمایت‌های استاندار، امامان جمعه معزز و همه دست اندرکاران خدوم مردم شریف استان محقق شد.

هم‌اندیشی برای طراحی جدید ساختارهای فرهنگی در کلان‌شهرهای کشور

معاون فرهنگی شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی مشترک با مسوولان فرهنگی شهرداری مشهد گفت: امیدواریم راه‌حل‌های مشترک ما به طراحی جدید ساختارهای فرهنگی در کلان‌شهرهای کشور کمک کند. به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مجتبی شاه‌مرادی با بیان این مطلب گفت: تبادل نظر‌های خوبی در حوزه‌های مختلف، در نشست‌های هم‌اندیشی مشترک با مسوولان فرهنگی شهرداری مشهد صورت گرفته است. او افزود: در بازدیدها و هم‌اندیشی‌ها تلاش کردیم با ظرفیت‌های کلان‌شهر مشهد که در حوزه‌های مختلف فرهنگی پیشرو است، آشنا شویم و از فعالیت‌ها و زیرساخت‌های خوبی که در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری و حمایت از مجموعه‌های دانش بنیان‌ فراهم شده بود بازدید کنیم.  شاه‌مرادی با بیان اینکه کلان‌شهرهای کشور به رغم تفاوت‌ها، مسائل و مشکلات مشابهی دارند، تصریح کرد: به نظر می‌رسد که بررسی راه‌حل‌هایی که برای مسائل یکسان در کلان‌شهرها وجود دارد، راهگشاست. معاون فرهنگی شهردار اصفهان با بیان اینکه تبادل نظر‌های خوبی در حوزه‌های مختلف با شهرداری مشهد صورت گرفته، خاطرنشان کرد: این تبادل نظرها کمک می‌کند که مسیرهای طی شده را تکرار نکنیم و ضمن اطلاع از ظرفیت‌های یکدیگر به هم افزایی بیشتر نیز کمک کنیم.

اجرای عملیات مبارزه مکانیکی با آفات در عرصه‌های فضای سبز شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از اجرای عملیات مبارزه مکانیکی در عرصه‌های فضای سبز با هدف کنترل و مدیریت آفات و بیماری‌های گیاهان غیرمثمر و زینتی خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مجید عرفان منش با اعلام این خبر گفت: یکی از برنامه‌های شاخص سازمان پارک‌ها پیشگیری، کنترل و مدیریت آفات و بیماری‌های گیاهان غیرمثمر و زینتی است که برای انجام هرچه بهتر آن نیازمند فعالیت تیمی و تخصصی با مهارت، تجربه، برنامه و هدف مشخص هستیم. او افزود: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اعلام دستورالعمل مشخصی در این زمینه به مدیران مناطق و سازمان‌های وابسته به شهرداری، نسبت به اجرای این عملیات هماهنگی لازم را به عمل آورد. عرفان‌منش توضیح داد: عملیات مبارزه مکانیکی در عرصه‌های فضای سبز از هشتم تیرماه ۱۴۰۱ آغاز شده است؛ چنانکه مبارزه مکانیکی با سوسک‌های شاخک بلند بر روی درختان نارون، بید، چنار و صنوبر، مبارزه مکانیکی با پروانه فری (کرم خراط) روی درختان نارون و زبان گنجشک و مبارزه مکانیکی با پروانه زنبور مانند بر روی درختان چنار در حال انجام است.

 

ارسال نظر