پیشرفت 90 درصدی پروژه پارکینگ زیرسطحی توحید

۱۴۰۱/۰۴/۲۵ - ۰۱:۱۷:۲۹
کد خبر: ۱۹۰۷۸۹

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: عملیات اجرایی اسکلت پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید، ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته و انعقاد قرارداد نازک‌کاری و تکمیل پارکینگ در حال انجام است. به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، اصغر کشاورزراد در جلسه بررسی پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه پارکینگ زیرسطحی توحید با ظرفیت پارک ۳۵۴ خودرو از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان محسوب می‌شود، گفت: هدف از اجرای این پروژه روان‌سازی ترافیک و تأمین محل پارک در خیابان توحید است. او افزود: عملیات اجرایی اسکلت پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و انعقاد قرارداد نازک‌کاری و تکمیل پارکینگ در حال انجام است. به گفته او، این پروژه تا پایان شهریورماه سال جاری تکمیل می‌شود.

   پروژه حلقه حفاظتی  در مسیر آزادسازی اراضی

معاون عمران شهری شهردار اصفهان درباره آزادسازی اراضی و املاک در مسیر پروژه حلقه حفاظتی هم گفت: زمین‌های آزاد شده حدفاصل کیلومتر ۴۵۰ متر تا ۲۵۰۰ متر پروژه حلقه حفاظتی شهر به وسعت ۱۹ هزار و ۴۴۱ مترمربع شامل ۳۹ پلاک است که ۱۵۵ پلاک به متراژ ۴۳ هزار و ۲۳۱ مترمربع هنوز آزادسازی نشده است. او تصریح کرد: در مسیر ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ کیلومتر حلقه چهارم حفاظتی نیز تاکنون ۶۷ هزار و ۵۲۳ مترمربع آزادسازی شده و تنها ۲۵ درصد از آزادسازی این مسیر باقی مانده است.

   پرداخت نشدن سهم شهرداری دولت‌آباد؛ مانعی برای اجرای پروژه شهدای ورزشکار

کشاورزراد در تشریح روند اجرای پروژه شهدای ورزشکار، اظهار کرد: مشکل مهم بر سر راه این پروژه، پرداخت نشدن سهم مربوط به شهرداری دولت‌آباد بوده که موجب کندی روند پروژه شده است. او لوله‌گذاری‌های فاضلاب را از دیگر سختی‌های این پروژه دانست و گفت: سرعت لوله‌گذاری فاضلاب مناسب است، البته روند خرید این لوله‌ها از شرکت پیمانکار باید تسریع شود که نیازمند تأمین نقدینگی هستیم. به گفته او، در صورت تأمین منابع مالی توسط شهرداری دولت‌آباد و جابه‌جایی لوله‌های آب و فاضلاب از سوی شرکت مربوطه تا 20 شهریورماه، می‌توانیم این پروژه را تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسانیم.

   پیش‌بینی ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار  برای اتصال بلوار تابان به خیابان آسمان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان همچنین با اشاره به احداث پل روگذر اتصال بلوار تابان به خیابان آسمان واقع در منطقه ۱۴ شهرداری، خاطرنشان کرد: برای تکمیل این پروژه ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است که در صورت تأمین آن، پروژه تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری می‌رسد. او با اشاره به پروژه زیرگذر اندیشه در بلوار کشاورز، گفت: عملیات اجرایی این پروژه از اردیبهشت‌ماه امسال آغاز شد و تاکنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در صورت تأمین میل‌گرد، زیرگذر اندیشه نیز حداکثر تا پایان آبان‌ماه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

ارسال نظر