ویژه

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ - ۰۰:۳۹:۱۶
کد خبر: ۱۹۰۵۷۹

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور

پیشرفت فیزیکی جهاد آبرسانی در البرز رتبه اول کشوری را دارد

طرح‌ها و پروژه‌های جهاد آبرسانی در روستاهای استان البرز از نظر پیشرفت فیزیکی در سطح کشور رتبه اول را دارد . مهندس اتابک جعفری مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور با اعلام این خبر در بازدید از پروژه‌های در حال اجرای آبفای استان البرز بیان داشت: با تلاش شبانه روزی سپاه و آبفای البرز طرح محرومیت‌زدایی و جهاد آبرسانی به روستاهای استان البرز از اواخر سال 1400 آغاز شد و خوشبختانه طی 3 ماه و تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که یک رکورد کشوری محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 7100 روستا توسط سپاه و 3000 روستای بالای 20 خانوار توسط بخش خصوصی آبرسانی خواهد شد افزود: این پروژه شامل آبرسانی جهادی به شش روستا در شهرستان ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ است که شامل احداث 30 کیلومتر خط انتقال و توزیع، ساخت دو مخزن زمینی 500 متر مکعبی، اصلاح 5000 فقره انشعاب آب و احداث دو مخزن هوایی 100 مترمکعبی است. مهندس جعفری ادامه داد: طرح‌های جهادی آبرسانی در روستاهای هیو، قاسم آباد بزرگ، بختیار، یعقوب‌آباد، خیرآباد و سلطان‌آباد در حال اجرا بوده و اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه 330 میلیارد ریال است.

 

شرایط برخورداری مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)

و سازمان بهزیستی از برق رایگان

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری مهندس مجید شریفی معاون فروش و خدمات مشترکین برق استان در تشریح خبرگفت: بهای برق برای مصرف خانگی مشترکین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی که در هر ماه کمتر از 100 کیلووات، مصرف کنند از تخفیف 100 درصد برخوردار خواهد بود و کاملا رایگان می‌شود. وی در ادامه با اشاره به اینکه برای بررسی مددجویان مشمول این طرح، مصارف مددجویان بصورت دوره‌ای پایش می‌شود، گفت: در حال حاضر 2770 مددجوی کمیته امداد و سازمان بهزیستی استان با رعایت الگوی تعیین شده از برق رایگان بهره مند

 شده‌اند. مجید شریفی در توضیح طرح‌های تشویقی مدیریت مصرف برای دیگر مشترکین بخش خانگی گفت: مشترکینی که الگوی مصرف را در ماه‌های گرم سال (300 کیلووات ماهیانه) رعایت کنند و نسبت به سال قبل کاهش مصرف داشته باشند به ازای هرکیلوات ساعت کاهش، مبلغ 500 تومان پاداش همکاری در صورتحساب برق مصرفی آنها اعمال خواهد شد.

 

ارسال نظر