ویژه

۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۰۰:۵۲:۴۲
کد خبر: ۱۸۸۸۹۶
ویژه

شرکت‌های خودروساز

گروه بهمن در صدر رتبه بندی خدمات فروش قرار گرفتند

بنابر آخرین اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت‌های خودروساز گروه بهمن در حوزه ارایه خدمات فروش خوش درخشیدند و مقام برتر را به خود اختصاص دادند. شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران،  همه ساله شرکت‌های خودروساز را طبق استانداردها و معیارهای خاصی در حوزه خدمات فروش مورد ارزیابی قرار می‌دهد. مطابق این ارزیابی‌، در حوزه تجاری شرکت بهمن دیزل با یک پله صعود نسبت به سال گذشته مقام نخست، سیبا موتور مقام دوم و در حوزه سبک نیز شرکت بهمن موتور جایگاه دوم را کسب کردند. این گزارش حاصل ارزیابی 17 شرکت خودروساز و 1750 نمایندگی مجاز عرضه کننده خودرو سواری و سنگین در سال 1400 و مصاحبه با 321هزار مشتری بوده است. در شاخص نظام رویه‌های اجرایی تعریف شده در سیستم مدیریتی شرکت‌ها و وضعیت نمایندگی‌های مجاز نیز بهمن دیزل مقام نخست را کسب کرد.

 شاخص‌های اصلی این ارزیابی شامل نتایج عملکرد، کیفیت، سرعت و هزینه خدماتی مانند وضعیت نمایندگی‌ها، سیستم‌های ارتباطی و اطلاعاتی، رعایت ضوابط روش‌های متفاوت فروش، ضوابط حمل خودرو، رسیدگی به شکایت و... است که کلیه شرکت‌های عرضه کننده خودرو در 4 حوزه مذکور مورد سنجش قرار گرفتند.  گفتنی است شرکت‌های خودروساز گروه بهمن با ارایه خدمات متمایز فروش و هدف قراردادن افزایش رضایت مشتریان اقدامات قابل توجهی انجام داده است. بهره‌مندی از فاکتورهایی همچون اطلاع‌رسانی دقیق طرح‌های فروش، ارتقای سیستم‌های ارایه خدمات، آموزش اثربخش پرسنل در سطح شبکه نمایندگان، توسعه و بهبود دسترسی مشتریان به نمایندگی‌های مجاز، اجرای نظام نظرسنجی مشتریان، بازرسی خودرو قبل از تحویل به مشتری از علل مهم دستیابی به این جایگاه بوده است.

بهمن با اعلام قیمت‌‌های رقابتی، بازار خودروهای تجاری را شوکه کرد

قیمت‌های جدید کامیون امپاور (BD500) به عنوان قوی‌ترین و مدرن‌ترین کشنده ساخت کشور و کامیون های پیشرفته فورس ۶ و 5/8 تن (همراه با اتاق خواب و کابین بسیار راحت و مدرن) برای سال ۱۴۰۱ اعلام شد. بر اساس اعلام شرکت بهمن دیزل علیرغم افزایش ۵ برابری هزینه های گمرکی به دلیل تغییر نرخ پایه ارز از  4200تومان به 25000 تومان و افزایش هزینه حمل و نقل خارجی و داخلی و همچنین افزایش پایه دستمزد نیروی انسانی در سال جاری به بیش از 50 %، بهمن دیزل کمترین افزایش قیمت را برای محصولات خود به شرح ذیل اعلام کرد‌.

گفتنی است کامیون کشنده امپاور قابل رقابت با برندهای معتبر اروپایی و مجهز به آخرین استانداردهای روز دنیا است و دارای مجوز حمل کالای خطرناک نیز می باشد. این کامیون دارای موتور پرقدرت کامینز (CUMMINS) با 500 اسب بخار و گیربکس اتوماتیک 12 سرعته ZF آلمان است. ضمن تجهیز به قوای محرکه 

بی نظیر، از مشخصات و تفاوت هایی که این کامیون را متمایز کرده می توان به سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS) و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و... اشاره کرد. کامیون های فورس نیز با دارا بودن کابین بسیار راحت و مدرن در دو مدل ۶ و 5/8 تن، از موتور پر قدرت و استاندارد آلایندگی یورو ۵ بهره‌مند است که در دو  نوع خواب‌دار و بدون جای خواب تولید و آماده عرضه به بازار است.

 

ارسال نظر