ویژه

۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۰۰:۲۳:۴۷
کد خبر: ۱۸۸۳۵۶

امکان اخذ گواهی مبلغ پرونده‌های خسارت متفرقه از طریق سامانه الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز از عملیاتی شدن اخذ گواهینامه خسارت متفرقه جهت ارایه به بیمه‌های تکمیلی از طریق سامانه خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی خبر داد.  به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز؛ دکتر داریوش طاهرخانی اظهار داشت: در راستای تسریع در تحقق دولت الکترونیک و جلوگیری از مراجعات متعدد و غیرضرور بیمه‌شدگان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بیمه‌شدگان می‌توانند بعد از واریز مبلغ هزینه درمان از طرف این سازمان با مراجعه به سایت eservices.tamin.ir نسبت به دریافت گواهی مبلغ واریزی و ارایه به بیمه‌های تکمیلی اقدام نمایند.  سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز افزود: بدین منظور، با شماره تلفن همراهی که به نام بیمه شده اصلی می‌باشد نسبت به دریافت کد کاربری و رمز ورود اقدام نموده و سپس جهت دسترسی به گواهی مبلغ، از منوی بیمه‌شدگان ‌- خدمات درمانی‌- گواهی بازپرداخت هزینه‌های درمانی – قسمت عملیات – صدور مجوز استعلام، اقدام و پس از دریافت پیامک حاوی رمز استعلام، به بیمه تکمیلی مراجعه نمایند. بیمه‌های تکمیلی نیز با مراجعه به سامانه استعلامات رسمی سازمان تأمین اجتماعی در قسمت استعلام سند و با کد ملی بیمه شده به همراه کد رمز پیامک شده به بیمه شده، می‌توانند اصالت گواهی مبلغ را مشاهده نمایند.  دکتر طاهر خانی بیان داشت: همچنین بیمه‌شدگان می‌توانند پس از واریز وجه توسط سازمان مرکزی، به کارگزاری بیمه تأمین اجتماعی مربوطه مراجعه و گواهی مبلغ واریزی را با مهرکارگزاری، جهت ارایه به بیمه‌های تکمیلی دریافت کنند. به علاوه، در صورت عدم امکان دریافت گواهی از هر یک از روش‌های فوق الذکر، و به جهت رفاه حال بیمه‌شدگان محترم، امکان دریافت این گواهی تا اطلاع ثانوی، کماکان در صورت مراجعه حضوری به معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی این مدیریت نیز برقرار می‌باشد. شایان ذکر است راهنمای کاربری و آموزش نحوه ثبت نام اولیه در سامانه eservices.tamin.ir، قابل بهره‌برداری می‌باشد .

توییت وزیر کار در تمجید از رکوردهای تولیدی 

ذوب‌آهن اصفهان

وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی در توییتی، از رکوردهای تولیدی اخیر ذوب‌آهن اصفهان، در دوره مدیریت جدید این شرکت تمجید کرد. حجت‌الله عبدالملکی، در این توییت نوشت: تجربه مدیریتی در همین مدت کوتاه دولت مردمی نشان داده که بخش قابل توجهی از دستاوردهای مهم، صرفا با سالم‌سازی مدیریتی و با همین ظرفیت‌های موجود به دست می‌آید؛ ذوب‌آهن اصفهان که در مجموعه وزارت مردم به تازگی تغییر در راس خود را تجربه کرده در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۰بالغ بر ۶ رکورد تولیدی قابل توجه کسب کرد و توانست رکورد تولید چدن در ۵۰ سال گذشته به میزان ۲۷۶۹۰۰۰ تن و رکورد تولید ماهیانه چدن‌مذاب به میزان ۲۵۰۸۷ تن در بهمن ماه ۱۴۰۰ را بشکند؛ همچنین شکست رکورد تولید پنجاه سال گذشته در کک خشک نیز با تولید ۱۲۲۳ هزار تن درسال ۱۴۰۰ محقق شد.شایان ذکر است، مهندس ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان است که تلاش نموده با رویکرد جدید به ویژه در تامین مواد اولیه، تولید این مجتمع عظیم صنعتی را افزایش دهد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری خبر داد: 

افزایش 61 درصدی  مصرف سوخت پروازهای داخلی و خارجی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: تلاش شبانه روزی کارکنان مرکز سوختگیری هواپیمایی منطقه ساری با توزیع بیش از هشت میلیون لیتر سوخت به پروازهای داخلی و خارجی در سال 1400 بدون هیچ گونه حادثه‌ای انجام شد . به گزارش روابط عمومی، سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری بیان کرد: سوخت رسانی به ناوگان هوایی فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری و پرواز‌های خارجی و داخلی آن به صورت شبانه روزی با پشتیبانی فنی، تدارکاتی و لجستیکی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری به بهترین نحوه ممکن انجام شد و در مجموع در سال 1400 به 1950 پرواز سوخت تحویل شد. وی افزود: 1915 پرواز داخلی در سال 1400 انجام شد که جمع سوخت تحویلی به این پروازها بیش از 7/657 میلیون لیتر بوده است. سبحان رجب‌پور اظهار کرد: پروازهای خارجی در سال 1400 تعداد 35 پرواز بوده و مقدار سوخت تحویلی به آنها حدود 346 هزار لیتر می‌باشد . وی ادامه داد: تعداد پروازهای داخلی در سال 1399 حدود 1290 بوده و مقدار سوخت تحویلی این پروازها نیز 4/967 میلیون لیتر بوده که در مقایسه با میزان مصرف این پروازها در سال 1400 حدود 54 درصد افزایش مصرف را نشان می‌دهد . سبحان رجب‌پور اظهار کرد: با توجه به افزایش 100 درصدی مصرف سوخت برای پروازهای خارجی در سال 1400 در مجموع برای پروازهای داخلی و خارجی در این سال نسبت به سال 99 حدود 61 درصد افزایش مصرف مشاهده می‌شود . سبحان رجب‌پور از روند سوخت رسانی ایمن به پروازها در فرودگاه بین‌المللی ساری ابراز خرسندی نموده و از زحمات مسوولان و کلیه کارکنان مرکز سوختگیری هواپیمایی تقدیر کرد.

 

ارسال نظر