ویژه

۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۰۱:۳۶:۵۷
کد خبر: ۱۸۷۶۹۶
ویژه

آخرین مرحله از فروش خودروهای  فیدلیتی و دیگنیتی در سال 1400 به پایان رسید

جدیدترین فروش خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی که به صورت آنلاین انجام شد و متقاضیان از اکثر استان ها موفق به ثبت نام شدند، به پایان رسید. شرکت بهمن موتور ضمن تشکر از متقاضیان خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی اتمام ظرفیت عرضه شده برای این دو محصول، ساعت ۱۱:۰۲ دقیقه اعلام کرد. در این روش فروش به منظور اطمینان در عرضه خودرو به مصرف کنندگان، سند خودرو به مدت یکسال در رهن شرکت قرار می گیرد. 

گفتنی است از تیر ماه سال جاری فروش ماهانه خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی با قیمت قطعی انجام و کلیه خودروها در موعد مقرر تحویل شد. شرکت بهمن موتور ضمن عذرخواهی از متقاضیانی که موفق به خرید نشدند، اعلام کرد عرضه مجدد خودروهای مذکور در سال آینده از طریق وب سایت رسمی گروه بهمن به نشانی www.bahman.ir و صفحه های رسمی بهمن موتور در شبکه های اجتماعی اعلام خواهد شد.

در گفت‌وگو با رییس هیات مدیره انجمن قیر ایران اعلام شد 

۱۸ تیر به نام روز صنعت قیر ایران  نامگذاری شد

 داود محمدی رییس هیات مدیره انجمن قیر ایران پس از برگزاری آخرین جلسه هیات مدیره این انجمن در سال جاری اعلام کرد، به منظور ارتقاء علمی صنعت قیر و توسعه فعالیت‌های پژوهشی -  صنعتی و فن آورانه علاوه بر انجام اقدامات اصولی و زیربنایی، اعضای هیات مدیره انجمن تصمیم گرفتند ۱۸ تیرماه سالروز تاسیس انجمن قیر ایران را به عنوان روز صنعت قیر ایران نامگذاری کنند. داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار انجمن قیر ایران، ارتقای جایگاه صنعت قیر در کشور، هماهنگی و هم افزایی هر چه بیشتر میان فعالان این صنعت به منظور افزایش کارآمدی و همچنین پاسداشت خدمات کارگران، متخصصان و مدیران خدوم و گمنام این عرصه را از دیگر اهداف برگزاری روز صنعت قیر ایران بر شمرد. وی خاطرنشان کرد؛ تنها مورد مشابه این موضوع در جهان مربوط به کشور بلژیک بوده که روز ۲۳ مارس را به عنوان روز جهانی قیر و آسفالت توسط انجمن قیر و آسفالت بلژیک اعلام نموده است و همه ساله در این تاریخ همایشی در شهر بروکسل برگزار می‌شود. رییس هیات مدیره انجمن قیر ایران افزود، در نظر داریم در سال ۱۴۰۱ به مناسبت روز صنعت قیر ایران برنامه‌های متنوعی را با همکاری و مشارکت دست اندکاران این عرصه به ویژه دانشگاه‌ها و مراکز علمی فعال در این حوزه برگزار کنیم. محمدی در ادامه افزود، برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر روز صنعت قیر ایران آماده دریافت نظرات و پیشنهادات دست اندرکاران و فعالان این صنعت در همه سطوح هستیم. وی در پایان اظهار امیدواری کرد، در سال جدید با حمایت دولت خدمتگزار و مجلس انقلابی و همدلی و همراهی مدیران و کارشناسان و کارگران صنعت قیر ایران این صنعت نقش واقعی خود در تولید ملی، اشتغال زایی  و ارزآوری برای کشور به نحو مطلوب ایفا کند.

مانور سراسری شناسایی رفع کانون‌های خطر در شبکه‌های توزیع برق استان بوشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی روز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: از اهداف اصلی مانور سراسری شناسایی و رفع کانون‌های خطر و ایمن‌سازی در شبکه‌های توزیع می‌توان به استاندارد‌سازی و بهبود پایداری شبکه افزایش ایمنی تاسیسات و شبکه توزیع و رضایتمندی مشترکین و افزایش ایمنی شهروندان اشاره کرد. وی بیان کرد: در این رزمایش با مشارکت ۶۰ تیم عملیاتی، ۲۱۰ نیروی فنی و اجرایی، ۶۰ خودرو سبک و ۲۵ خودرو سنگین عملیاتی اجرا گردیده است. حشمتی ادامه داد: در این عملیات ۱۷۶۳ نقطه شبکه برق شامل جابه‌جایی و نصب دو دستگاه پست برق هوایی، جاجایی بیش از ۱۵۰ پایه برق در معابر پرخطر، تعویض ۴ دستگاه تابلو شالتر فرسوده، ۱۷۲ جوشکاری لولا، ۱۳۱ جوشکاری جاقفلی و ۱۴۵ مورد نصب قفل، تعویض ترمینال و اصلاح دریچه پایه‌های روشنایی ۷۳۵ مورد، جمع‌آوری اشیای اضافه روی شبکه مانند تابلوهای تبلیغی و بنرها در ۱۰۱ مورد و تعویض ۱۵ پایه فرسوده اضطراری از دیگر اقدامات انجام شده در قالب مانور سراسری شناسایی و رفع کانون‌های خطر و ایمن‌سازی در شبکه‌های توزیع برق استان بوشهر است.

 

ارسال نظر