ویژه

۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۳:۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۸۷۵۲۸
ویژه

متقاضیان از ۲۰ استان کشور موفق به ثبت نام کشنده امپاور   BD500 بهمن دیزل شدند

 

مرحله اول فروش آنلاین کشنده امپاورBD500 با استقبال خریداران روبرو شد. بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از وضعیت فروش این کشنده مدرن و پرقدرت، بیشترین خریداران امپاور از استان‌های فارس، تهران و اصفهان بوده‌اند. به همین ترتیب از نظر پراکندگی جغرافیایی در 20 استان و 34 شهرستان ایران ثبت نام خرید امپاور صورت پذیرفته است. ثبت نام نقدی کشنده امپاور BD500 با قیمت قطعی و به صورت آنلاین در روز شنبه مورخ 14/12/1400 ساعت 10 آغاز شد اما به دلیل حجم بالای تقاضا در همان ساعت اولیه ظرفیت تکمیل شد. کیفیت محصول، امکانات، خدمات پس از فروش گسترده و قیمت ارزنده این محصول از مهم‌ترین معیارهای مشتریان برای این استقبال بی نظر بوده است. خریداران امپاور BD500 در اولین مرحله فروش آنلاین، این کشنده را با قیمت دو میلیارد و 700 میلیون تومان (قیمت کارخانه) بدون احتساب ارزش افزوده به صورت نقدی ثبت نام کردند. طبق برنامه، تحویل این خودروها در هفته دوم اردیبهشت سال 1401 خواهد بود. این خودرو یکسال خدمات رایگان و دو سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی دارد. شرکت بهمن دیزل اطمینان داد مراحل بعدی فروش متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آبرسانی پایدار به 16 روستای کردستان در سال جاری

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در سال جاری کار تأمین آب شرب سالم و بهداشتی به صورت پایدار برای 16 روستا در 7 شهرستان استان با هزینه 245 میلیارد ریال اجرا شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان مهندس علیرضا تخت‌شاهی اظهار کرد: در شهرستان سنندج به عنوان مرکز استان آبرسانی به روستاهای تازآباد عیسی آباد و گزردره برای جمعیت 740 نفری این دو روستا انجام شد. وی افزود: در شهرستان قروه آب شرب پایدار روستاهای شکوه‌آباد و قزلچه کند و سلطان‌آباد با جمعیت مجموع 2357 نفر تأمین شد؛ در شهرستان دهگلان نیز آبرسانی به روستاهای تیلو، ظفرآباد و سراب شیخ حسن با جمعیت مجموع 398 نفر اجرایی گردید. مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خاطرنشان کرد: جمعیت 476 نفری روستاهای کوس عنبر و قلعه ولیانه شهرستان دیواندره نیز در سال جاری از آب شرب پایدار و سالم بهره مند 

شدند؛ در شهرستان بانه نیز آبرسانی به 2103 نفر در 3 روستای عباس آباد، ولی آباد و کوییچ سفلی انجام شد.

توزیع بیش از 174 میلیون لیتر نفتگاز یورو 4 در استان کردستان

از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 174 میلیون لیتر نفتگاز یورو4 در استان کردستان تامین و مصرف شده است که این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 59 درصدی همراه بوده است.  محسن معانی بابیان این مطلب و اشاره به فعالیت 42 باب جایگاه عرضه نفتگاز در استان گفت: روزانه حدود 300 هزار لیتر نفتگاز یورو4 در 23 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی استان توزیع می‌شود که افزایش راندمان سوخت خودروها، افزایش طول عمر متوسط ناوگان حمل و نقل و سازگازی با محیط زیست از مزایای استفاده از این فرآورده می‌باشد. سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان اقدامات منطقه در جهت افزایش تامین و توزیع نفتگازیورو 4 را در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی، تحقق حقوق شهروندی و حفاظت از محیط زیست عنوان نمود و افزود: برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری منطقه در جهت افزایش جذب نفتگاز یورو در سال آینده می‌باشد. 

ارسال نظر