توزیع 5000 تن برنج خارجی در تهران

۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۰۲:۰۵:۳۳
کد خبر: ۱۸۴۱۶۷

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان تهران از تامین و توزیع ۵۰۰۰ تن برنج در سطح استان تهران خبرداد و گفت: ۱۵۰۰ تن برنج هندی، ۳۰۰۰ تن برنج تایلندی و ۵۰۰ تن برنج پاکستانی به نرخ مصوب توسط مراکز منتخب در سطح استان عرضه می‌شود.

عباس ارشدی اظهار داشت: شرایط ذخایر کالاهای اساسی در استان تهران مطلوب است و میزان ذخایر کالاهای اساسی گندم، برنج، شکر و روغن در مراکز ذخیره سازی استاندارد استان تهران بیش از نیاز استان است.

وی میزان ذخایر کالاهای اساسی در انبارها و مراکز ذخیره سازی استان تهران را مطلوب اعلام کرد و افزود: وضعیت ذخیره سازی کالاهای اساسی در تهران به صورتی است که در صورت لزوم می‌تواند نیاز استان‌های همجوار خود به کالاهای اساسی را تامین کند. وی اظهار کرد: میزان توزیع کالاهای اساسی در سطح کشور و استان تهران مناسب است و انبارها مملو از کالاهای اساسی مورد نیاز مردم است. ارشدی از تامین و توزیع 5000 تن برنج در سطح استان تهران خبرداد و افزود: در حال حاضر 1500 تن برنج هندی، 3000 تن برنج تایلندی و 500 تن برنج پاکستانی به نرخ مصوب توسط مراکز منتخب در سطح استان عرضه می‌شود. وی اعلام کرد: خوشبختانه وضعیت ذخایر استراتژیک کشور در شرایط مطلوبی است و کالاهای اساسی مردم به اندازه کافی موجود است.

 

ارسال نظر