ویژه

۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۸۰۰۵۰

روزهای سخت برای صنعت برق کشور

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه «صنعت برق روزهای بسیار سختی را سپری می‌کند»، گفت: مشترکان جداول خاموشی را جدی‌تر بگیرند و از قطع برق خود براساس جداول اعلامی شرکت‌های توزیع اطلاع حاصل کنند. مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق اظهار داشت: در حال حاضر صنعت برق شرایط بسیار سختی را سپری می‌کند به‌طوری که اکنون فاصله تولید و‌ مصرف برق به دلیل گرمای هوا به‌شدت افزایش یافته و حتی تا 11 هزار مگاوات رسیده است. وی افزود: ظرفیت قابل تولید نیروگاه‌ها حدود 54هزار مگاوات و نیازمصرف برق به 65 هزار مگاوات رسیده است. سخنگوی صنعت برق تصریح کرد: هموطنان دراین شرایط که مصرف به‌شدت افزایش یافته است، جداول خاموشی را جدی‌تر بگیرند و از قطع برق خود براساس جداول اعلامی شرکت‌های توزیع اطلاع حاصل کنند. وی ادامه داد: راهکارهای جلوگیری از خاموشی هم بسیار ساده اما قطعی و حتمی است، یعنی اگر 4 مورد شامل تنظیم کولرهای گازی روی 25 و بالاتر، استفاده از دورکند کولرهای آبی، عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی در ساعات بین 12تا18هر روز و استفاده از نور طبیعی روز، رعایت شود، خاموشی نخواهیم داشت.

تجلی صیانت از حقوق شهروندی دربین پرسنل جایگاه‌های عرضه سوخت

مسوول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: تجلیل از متصدیان تلمبه از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در جایگاه‌ها با هدف ایجاد حس مسوولیت اجتماعی و صیانت از حقوق شهروندی در بین پرسنل جایگاه‌ها می‌باشد . عباس خلیل پور مسوول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری بیان کرد: در تاریخ 9/4/1400 از متصدی تلمبه یکی از جایگاه‌های عرضه سوخت ناحیه ساری با حضور مدیر و دیگر مسوولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری تجلیل شد .عباس خلیل پور اظهار کرد: با توجه به عملکرد درست و حس انسان‌دوستانه یکی از متصدیان تلمبه جایگاه عرضه سوخت سمسکنده خانی در ناحیه مرکزی، مدیر و معاونین به همراه جمعی از کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری و نماینده برند شهرستان ساری در محل جایگاه عرضه سوخت حاضر شدند و طی مراسمی از وی تجلیل کردند .مسوول روابط عمومی منطقه ساری ادامه داد: عبد المجید ذوالفقاری متصدی تلمبه با توجه به عملکرد درست و شایسته در برخورد با مشتریان مورد تمجید برخی از آنها قرار گرفته بود که بازخورد این برخوردها مسوولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری را بر آن داشت تا به منظور ایجاد انگیزه بین پرسنل جایگاه‌های عرضه سوخت از وی تمجید و تجلیل نمایند.

خلیل پور اذعان کرد: در این مراسم که در حضور پرسنل جایگاه عرضه سوخت سمسکنده خانی انجام شد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری سخنانی ایراد کردند .

چراغ تئاتر اصفهان پر فروغ شد

بعد از یک دوره رکود به واسطه شیوع کرونا، بار دیگر چراغ هنر تئاتر در نصف جهان پرفروغ شده و دفتر تخصصی تئاتر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان چتر حمایت مادی و معنوی‌اش را بر روی این هنر گسترانده است. مدیر تالار هنر با اشاره به آغاز برنامه‌های نمایشی تالار هنر پس از کم شدن محدودیت‌های کرونایی گفت: تئاتر «بیداری به وقت خون» به کارگردانی احسان جانمی اولین نمایشی بود که در اردیبهشت ماه به مدت 15 شب روی صحنه رفت و در ادامه نیز تئاتر «مکث روی ریشتر هفتم» به کارگردانی جواد ایزددوست خردادماه اجرا شد. سعید امامی اظهار داشت: تئاتر «با گارد باز گوشه رینگ» نیز به کارگردانی نورا لک از 31 خرداد اجرا شده و تا 11 تیر در سالن تماشای تالار هنر از ساعت 19 به روی صحنه می‌رود. وی به اجرای تئاتر «حادثه در عمارت آقای میم ف» نیز اشاره کرد و افزود: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی هادی عسگری تولید شده که در پی تعامل تالار هنر با حوزه هنری استان اصفهان اتا 18 تیر در سالن تماشاخانه حوزه هنری اجرا می‌شود. مدیر تالار هنر با بیان اینکه طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پس از پایان هر تئاتر، تئاتر دیگری به روی صحنه می‌رود، تصریح کرد: همزمانی اجرای چندین نمایش در سطح شهر، چراغ تئاتر شهر اصفهان را روشن کرده و پس از یک سال و چند ماهی که چراغ تئاتر کم سو شده بود، امید به اهالی تئاتر بازگشته است. امامی گفت: اثر نمایشی متفاوت «ننه دلاور به روایت دلاور 30 ساله» برگرفته از نمایشنامه ننه دلاور نوشته برتولت برشت نیز عنوان دیگری است که تا 23 تیر در محیط پشت بام تالار هنر اجرا می‌شود که دلاور خسرونیا، نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده دارد. وی بیان داشت: این اثر تجربی و دانشجویی در فضای غیر متداولی اجرا و بلیط فروشی آن از طریق سایت تیوال انجام می‌شود که از همه هنرمندان و اهالی تئاتر دعوت می‌شود به نمایش این اثر متفاوت بنشینند. به گفته وی از 10 تا 25 تیر نیز از ساعت 17، تئاتر «ندای درون» به کارگردانی و نویسندگی احمد شاهین به روی صحنه می‌رود که کاری دراماتیک و ارزشی بوده و به جریان مقاومت اشاره دارد. امامی تاکید کرد: تئاتر «سه مونولوگ برای پل» نوشته محمد بابایی و به کارگردانی نویدبانی تا 25 تیر از ساعت 19 در سالن تماشای تالار هنر اجرا می‌شود که موضوع آن برای اصفهانی‌ها جذاب خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود استقبال قابل توجهی از این اثر صورت گیرد. وی افزود: پس از تئاتر «سه مونولوگ برای پل»، نمایش «دوئیچلند» به کارگردانی هومن حیدری به روی صحنه خواهد رفت که از جمله کارهای تولیدی نمونه تالار هنر است.


 

ارسال نظر