ویژه

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۹۵۴۴

پیام تبریک رییس ستاد اجرایی فرمان امام به رییس حمهور منتخب مردم

 انتخاب مردم میدان را برای تلاشی نو و مدیرانی تازه‌نفس گشود

محمد مخبر با ارسال پیامی، پیروزی سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و کسب اکثریت آرای مردمی توسط وی را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است: 

بسمه تعالی 

 حضرت آیت‌الله جناب آقای رییسی (زیدعزه) 

خداوند قادر متعال را شکر می‌گوییم که با توفیق و هدایت خود، ملت ایران را در آزمون شکوهمندی دیگر، کامیاب و مفتخر ساخت و سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری، همچون دوره‌های پیشین اسباب رضایت رهبر معظم انقلاب – مدظله العالی - و مایه عزت و افتخار ایران اسلامی گشت. حماسه ملت بزرگ ایران در این انتخابات، به رغم گسترده‌ترین و عجیب‌ترین تبلیغات بیگانگان در جهت تحریم انتخابات، پدیده‌ای شگفت‌انگیز بود. حضور مردم در عرصه انتخاب، جهاد بزرگی بود با مستکبران مداخله‌جو که در محاسبه شیطانی خود، مردم را بی‌تفاوت، جمهوری اسلامی را بی‌پشتوانه و انقلاب را به غربت افتاده، می‌پنداشتند، با اشار‌ه رهبر عزیز انقلاب حضرت آیت ا... خامنه‌ای، ملت ایران این خواب و خیال را باطل کرد و بار دیگر مردمسالاری برخاسته از ایمان اسلامی را بر تارک درخشان نظام اسلامی نقش زد. ایران اسلامی عزم و تصمیم خود، نشاط و سرزندگی خود، و حضور پرمعنا و مبارک خود را یک‌بار دیگر به رخ مستکبران کشید و شیطان بزرگ را بار دیگر ناکام ساخت.  اکنون به برکت الطاف کریمانه حضرت حق، دعای مستجاب حضرت ولی‌الله الاعظم روحی فداه، هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و همت مردم عزیز، دور تازه‌ای از مدیریت را در کشور رقم زده و میدان را برای تلاشی نو و مدیرانی تازه‌نفس، گشوده است.  انتخاب جنابعالی که شخصیتی ولایی، انقلابی، دانشمند و مدیری شایسته و کارآزموده و دارای سوابق مجاهدت صادقانه در صحنه‌های گوناگون هستید را تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای دولت جدید و شخص جنابعالی، سربلندی و موفقیت مسئلت می‌نمایم. سخن صریح و قاطع و صادقانه شما در تعهد به خدمتگزاری و رفع محرومیت و مبارزه با فساد، و مشی افتخارآمیز شما در پایبندی به اسلام و آرمان‌های انقلاب، که با منش مردمی و ساده‌زیستی همراه بود، اقبال ملت را به سوی شما جلب نمود و ان‌شاءالله این جهت‌گیری، توشه راه و مشی دولتمردان در دوره جنابعالی باشد تا تحت تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، به قدر وسع از رنج و سختی ملت بزرگوار ایران کاسته و بر توفیق و تعالی آنها بیفزایید، ان‌شاالله  

محمد مخبر 

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)

 

کاهش سرفاصله حرکت قطارها در نیمه غربی خط شش مترو

نایب‌رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از کاهش‌ سرفاصله حرکت قطارها در نیمه غربی خط شش به ۱۷ دقیقه خبر داد. به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه علی عبداله پورافزود: در راستای ارایه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان، از روز یکشنبه ۳۰خردادماه۱۴۰۰ سرفاصله حرکت قطارها در نیمه غربی خط شش از ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس تا ایستگاه شهید ستاری، از ۲۰ دقیقه به ۱۷ دقیقه کاهش می‌یابد. وی با اشاره به اینکه خط شش متروی تهران دارای ۳۱ ایستگاه است که در حال حاضر ۱۲ ایستگاه آن به بهره‌برداری رسیده است ،گفت: ایستگاه‌های شهید ستاری، شهید اشرفی اصفهانی، یادگار امام (ره)، مرزداران، شهرک آزمایش و دانشگاه تربیت مدرس در نیمه غربی این خط به بهره‌برداری رسیده است. مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افزود: سرفاصله حرکت قطارها در نیمه شرقی این خط هر ۱۵ دقیقه می‌باشد و ایستگاه‌های دولت آباد، کیان شهر، بعثت، امیرکبیر، میدان شهدا و امام حسین(ع) در این بخش فعال هستند.  مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: امیدواریم با تکمیل و بهره‌برداری کامل از ایستگاه‌های خط شش و یکپارچه شدن سرویس دهی در این خط، دغدغه‌های حمل و نقلی شهروندان در این منطقه کاسته شود.  

عبداله پور با اشاره به اینکه متروی تهران و حومه ظرفیت این را دارد که در خطوط درون شهری با سرفاصله ۲ دقیقه خدمات رسانی کند خاطرنشان‌ کرد: در حال حاضر حدود هزار واگن کمبود داریم که اگر این تعداد واگن تأمین شود می‌توانیم سر فاصله‌ حرکت قطارها را در خطوط شش و هفت همانند خطوط دیگر کاهش دهیم.

 

ارسال نظر