ویژه

۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۸۲۲۵

 از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی  صورت گرفت

قدردانی از کارگران شاغل  در واحد اتفاقات و حوادث

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، با حضور در محل کار تعدادی از اکیپ‌های اتفاقات وحوادث آب و فاضلاب، از زحمات همکاران و کارگران شاغل در این بخش قدردانی نمود .

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، صبح روز شنبه 11 اردیبهشت ماه، مهندس یوسف عرفانی نسب مدیرعامل این شرکت به همراه مهندس سرآبادانی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اراک، ضمن سرکشی به اکیپ‌های مشغول به فعالیت در سطح شهر اراک و همچنین روستای قلعه ارجناوند، با همکاران و کارگران این اکیپ‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد و با اهدای گل از زحمات و تلاش‌های آنان قدردانی نمود.

آغاز به کار ستاد پایش تنش آبی درآبفای استان اصفهان

در پی دستورالعمل مدیرعامل شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور مبنی بر تشکیل ستاد تنش آبی در استان‌ها، نخستین جلسه ستاد تنش آبی در آبفای استان اصفهان برگزار شد. در این جلسه که با حضور مدیرعامل، معاونان و برخی مدیران مرتبط برگزار شد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در سخنانی با اشاره به کاهش 40 درصدی نزولات جوی در سال آبی اخیر گفت: اعضای این ستاد موظفند هر هفته با ارایه پیشنهادهای راهبردی برای مقابله با چالش  کم آبی در جلسات ستاد شرکت کنند. هاشم امینی‌بر اتخاذ راهکارهای جدید تامین و توزیع عادلانه آب در شهرها و روستاهای استان تاکید کرد و اظهار داشت: آبفای استان اصفهان بابهره‌گیری از فناوری‌های نوین مانندسامانه‌های تله متری و تله کنترل و همچنین پایش مداوم شبکه توزیع، سعی در توزیع عادلانه آب شرب بین مردم دارد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص کمیت و کیفیت آب را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: برخی از سودجویان در فضای مجازی اطلاعات نادرستی به مردم می‌دهند که روابط عمومی به عنوان سخنگوی آبفا بایداطلاعات دقیق را در اختیار مردم قرار دهد.

 

ارسال نظر