ویژه

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۴۷۲۴

نصب و راه‌اندازی 

سایت‌های تلفن همراه  در روستا‌های راز و جرگلان

روستا‌های قزل و مزرعه بچه دره علیا در شهرستان راز و جرگلان وارد مدار تلفن همراه شدند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان‌شمالی؛ سیدعلی مرتضوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی از نصب  و راه‌اندازی سایت‌های تلفن همراه در روستا‌های راز و جرگلان، راه‌اندازی سایت‌های تلفن همراه با تکنولوژی نسل دوم در روستا‌های قزل و مزرعه بچه دره‌علیا شهرستان راز و جرگلان از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO) خبر داد.

مرتضوی با اشاره به اینکه توجه به مناطق محروم و کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر و روستا از برنامه‌های ‌وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، افزود: در راستای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در سطح استان و خدمت رسانی و برخورداری روستاییان عزیز از شبکه تلفن همراه، سایت‌های تلفن همراه با تکنولوژی نسل دوم در روستا‌های قزل و مزرعه بچه دره علیا شهرستان راز و جرگلان با ابلاغ به شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO) نصب و راه‌اندازی شد.

رونمایی از نمایشگاه عکس

 سردار دل‌ها در ایستگاه  میدان حضرت  ولی‌عصر(عج) 

به مناسبت اولین سالگرد سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی از نمایشگاه عکس سردار دل‌ها در ایوان انتظار میدان حضرت ولی‌عصر(عج) رونمایی شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه فرنوش نوبخت در مراسم افتتاح نمایشگاه سردار دل‌ها که با حضور معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز شنبه ۱۳دی ماه۹۹ برگزار شد ضمن گرامیداشت اولین سالگرد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی گفت: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه علاوه بر وظیفه خدمت رسانی به شهروندان وظیفه خود می‌دانیم که در مناسبت‌ها و وقایع مهم با اجرای برنامه‌ها و یادمان‌ها و همچنین برگزاری نمایشگاه‌های عکس یاد و خاطره شهیدان را گرامی بداریم و برای شهروندان و مسافران نیز این مناسبت‌ها را مرور کنیم.  مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افزود: با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت بهره‌برداری متروی تهران، نمایشگاه عکس رشادت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در مجموعه ایوان انتظار ایستگاه میدان حضرت ولی‌عصر(عج)   برگزار شد  و همانند گذشته در مناسبت‌های مختلف رویدادهای بزرگ و تاریخی کشور به سمع و نظر شهروندان می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این ویژه برنامه‌ها با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدا برگزار می‌شود و در اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی شرکت بهره‌برداری مترو این افتخار را دارد که با این ویژه برنامه و گالری عکس در خدمت شهروندان و مسافران باشد.

طرح‌های صنعت برق مازندران افتتاح  شد

طرح‌های صنعت برق استان مازندران همزمان با سی‌وچهارمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران با دستور ویدیو کنفرانسی رییس‌جمهوری به بهره‌برداری رسید. این پروژه‌ها با ارایه گزارش «محمدحسن متولی‌زاده» مدیرعامل توانیر با دستور رییس‌جمهوری به بهره‌برداری رسید. طرح‌های صنعت برق مازندران شامل 5 طرح نیروگاهی در مقیاس کوچک در شهرهای چمستان نور، بندر امیر آباد، گتاب بابل و بابلسر و بقیه نیز شامل نصب ترانس دوم پست 230/63 کیلوولت نوشهر به ظرفیت ۱۶۰ مگاولت آمپر و خطوط ۶۳ کیلوولت ارتباطی، افزایش ظرفیت پست انتقال دریاسر از ۲۵۰ مگاوات آمپر به ۳۶۰ مگاولت آمپر با جایگزینی ۲ دستگاه ترانسفورماتور ۱۸۰ مگاولت آمپر، طرح جایگزینی هادی پرظرفیت با هادی ۶۳ کیلوولت موجود خط دریاسر- فریدونکنار به طول هفت کیلومتر و احداث یک بی ۶۳ کیلوولت و تکمیل ضلع چهارم آرایش مربع پست 230/63 کیلوولت «علمده» است. برای ساخت و تکمیل این طرح‌ها بیش از شش هزار و ۶۴۳ میلیارد هزینه صورت پذیرفته است.  کاهش آلودگی بالاتر از عدد استاندارد نسبت به نیروگاه‌های بزرگ، حفظ زمین‌های طبیعی و کشاورزی، کاهش مصرف گاز برای چرخاندن ژنراتورها در حد نیاز به گاز خانگی، تولید و مصرف در محل و نیاز به سرمایه‌گذاری اندک از مزیت‌های نیروگاه‌های مقیاس کوچک است. با بهره‌برداری از این پنج نیروگاه ۶۲ مگاوات برق تولید می‌شود.

انتصاب نماینده هسته گزینش توانیر در برق مازندران

طی حکمی از سوی قربانی مدیر هسته گزینش توانیر حمیدرضا شریعت نژاد به عنوان نماینده هسته گزینش توانیر در شرکت توزیع نیروی برق مازندران منصوب شد.

در آستانه سالروز صدور فرمان امام خمینی در امر تشکیل گزینش و در مراسمی با حضور قربانی مدیرهسته گزینش توانیر، سپری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران و معاونین و مدیران ستادی و امورهای 18 گانه این شرکت آیین معارفه نماینده هسته گزینش توانیر درشرکت توزیع نیروی برق مازندران برگزار شد و به پیشنهاد مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران و با حکمی ازسوی مدیر هسته گزینش شرکت توانیر، حمیدرضا شریعت نژاد به عنوان نماینده هسته گزینش توانیر در توزیع برق مازندران معرفی شد.

 

ارسال نظر