قرائت گزارش هیات تحقیق و تفحص از معادن کشور در کمیسیون صنایع و معادن

۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۲۵۲
قرائت گزارش هیات تحقیق و تفحص از معادن کشور در کمیسیون صنایع و معادن

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: دو نفر از اعضای کمیسیون و آقای قاضی پور گزارش نهایی هیات تحقیق و تفحص از معادن کشور را جهت ارائه به صحن علنی مجلس آماده می‌کنند.

ولی ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص تشریح نشست دیروز (یک‌شنبه ۳ تیرماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: نخستین مساله‌یی که در نشست امروز کمیسیون مطرح شد لایحه اصلاح و دایمی نمودن قانون مدیریت خدمات کشوری بود که ماده ۴۰ قبلی و ۲۵ جدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با تغییراتی به تصویب رسید.

 سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نشست به این نتیجه رسیدند سازمان اداری استخدامی کشور بر اساس تبصره ۲ اختیارات را با پیشنهادی که داده شده به دست می‌گیرد، گفت: مقرر بود دستورالعمل و سامانه توسط سازمان اداری و استخدامی کشور تهیه شود، در اینجا دیده شد اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کم می‌شود به همین دلیل اصلاحاتی در تبصره ۲ ایجاد و برخی از ابهامات نیز رفع شد.

 نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دستور کار دیگر کمیسیون گزارش تحقیق و تفحص از معادن کشور بود که توسط نادر قاضی‌پور به سمع و نظر اعضای کمیسیون رسید، ادامه داد: پس از ارائه گزارش مقرر شد دو نفر از همکاران عضو کمیسیون و خود آقای قاضی پور گزارش نهایی تحقیق و تفحص از معادن را برای خواندن در صحن علنی مجلس شورای اسلامی آماده کنند.

 این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه در این گزارش مواردی جدی در خصوص استحصال طلا از معدن زرشوران وجود دارد، خاطرنشان کرد: در برخی موارد افرادی وجود دارند که مبلغ زیادی ماهیانه‌یی از معادن طلا دریافت می‌کردند که با گزارش آقای قاضی‌پور از این موضوع جلوگیری شده است.

 

ارسال نظر