اخبار خودرو

۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۰:۴۳:۳۰
کد خبر: ۱۰۲۵۲۴

  تحویل پژو 2008 با قیمت 98میلیون و 900هزار تومان

 مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: در صورتی که عوامل موثر بر قیمت تمام شده به‌ویژه نرخ ارز نسبت به شرایط کنونی ثابت بماند و تغییر نکند، در آغاز تحویل، پژو 2008 با 98میلیون و 900هزار تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

به گزارش «تعادل» به نقل از ایکو پرس، هاشم یکه‌زارع درخصوص اعلام قیمت و شرایط پیش‌فروش پژو 2008 محصول جدید شرکت ایران‌خودرو گفت: بعد از انعقاد قرارداد با پژو، نخستین محصول مشترک شرکت ایکاپ در فاصله‌یی کم به مرحله تولید رسید و پیش‌فروش آن نیز انجام شد.  او با اشاره به حجم بالای در‌خواست برای ثبت‌نام در طرح پیش‌فروش این محصول اضافه کرد: بروز برخی مشکلات در زمان ثبت‌نام، به‌دلیل حجم بالای تقاضا و ترافیک در اینترنت و درگاه بانک‌ها در زمان ثبت‌نام برمی‌گردد. مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به رقبای این محصول در بازار ایران بیان کرد: محصولات مشابه این محصول در بازار ایران با قدرت موتور به مراتب ضعیف‌تر با قیمت بالای 130میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 

  بازگشت دوباره «فولکس  واگن» به ایران

تسنیم    شرکت «فولکس واگن» آلمان و شرکت خودروسازی ایرانی «ماموت» برای صادرات دو مدل از خودروهای این شرکت به ایران قرارداد امضا کرده‌اند. بر طبق قراردادی که در میان این دو شرکت خودروسازی در ایران و آلمان بسته شده است، ماه آینده به واسطه 8 نمایندگی شرکت «فولکس واگن» دو سری از خودروهای تولیدی این شرکت از جمله «تیگوان و پاسات» به ایران صادر خواهد شد و بنابر گزارش‌های رسیده بیشترین عرضه را در بازارهای پایتخت خواهند داشت.

 

ارسال نظر