شکر از اول بهمن گران می‌شود؟+ سند

۱۴۰۱/۱۰/۲۸ - ۱۳:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۹۶۷۳۶
شکر از اول بهمن گران می‌شود؟+ سند

قیمت و نحوه عرضه شکر برای دو گروه صنعت و خانوار اول بهمن تغییر می‌کند. قرار است دو وزارتخانه کشاورزی و صنعت برای تعیین نرخ شکر اقدام کنند.

به گزارش جماران، جدیدترین تصمیمات مجلس و دولت درباره قیمت شکر حکایت از آن دارد که از اول بهمن قیمت و نحوه عرضه این محصول برای دو گروه صنعت و خانوار تغییر خواهد کرد.

براساس این گزارش، محمد جواد عسگری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب ، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس در نامه‌ای به جواد ساداتی‌نژاد وزیر کشاورزی و با اشاره مصوبات جلسه 21 دی ، اعلا کرد: مقرر شد به منظور ساماندهی بازار ، معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی نسبت به عرضه شکر در سامانه بازارگاه و جهت مصارف صنف و صنعت و تفکیک قیمت آن برای مصارف خانوار و صنف و صنعت حداکثر تا 30 دی اقدام کنند تا از اول بهمن شکر صنف و صنعت صرفا" از طریق سامانه بازارگاه عرضه شود.

همچنین نسبت به اصلاح و تعیین قیمت شکر مصارف صنف و صنعت جهت عرضه در سامانه بازارگاه تا 30 دی اقدام شود. علاوه بر این به استناد نامه انجمن تولیدکنندگان قند و شمر در 17 دی سال جاری ، طی حداکثر 30 دی، وزارت کشاورزی و وزارت صنعت نسبت به تعیین نرخ شکر در ستاد تنظیم بازار اقدام و ابلاغ کنند.

سند

ارسال نظر