چرا نام نصرت گوکچه را زیاد می‌شنویم؟/ زندگی لاکچری سرآشپز معروف ترک درون عمارت ۳۶ میلیون پوندی+ عکس

۱۴۰۱/۱۰/۰۷ - ۲۲:۳۰:۲۷
کد خبر: ۱۹۵۸۵۰
چرا نام نصرت گوکچه را زیاد می‌شنویم؟/ زندگی لاکچری سرآشپز معروف ترک درون عمارت ۳۶ میلیون پوندی+ عکس

نصرت گوکچه که زندگی‌اش را در خانواده‌ای فقیر آغاز کرد و مجبور شد در سن ۱۰ سالگی ترک تحصیل کند اکنون در ۳۹ سالگی در عمارت ۳۶ میلیون پوندی زندگی می‌کند. کاخ ماکا در منطقه شیشلی استانبول دارای استخر روی پشت بام، باشگاه بدنسازی و بخش آب درمانی و ماساژ است.

ویلای لاکچری نصرت گوکچه

به گزارش فرارو، گفته می‌شود که نصرت در سال ۲۰۱۹ میلادی به این کاخ نقل مکان کرده بود. این عمارت پیش‌تر متعلق به «عبدالحق حمید طرهان» نمایشنامه‌نویس قرن بیستمی بود که در ترکیه به عنوان شاعر بزرگ شناخته می‌شود. در آن سال نصرت که ستاره‌ای در اینستاگرام محسوب می‌شود گفته بود پس از سال‌ها رستوران داری در سراسر جهان می‌خواهد زمان بیشتری را در استانبول در کنار مادرش بگذراند.

ویلای لاکچری نصرت گوکچه

به نقل از سان، گوکچه در خارج از ترکیه نیز صاحب املاکی است از جمله در ایالات متحده آمریکا که دارای یک ملک با استخر خصوصی در بورلی هیلز است. طبق گزارش‌های منتشر شده نصرت کلکسیونی از خودروهای سوپر اسپرت از جمله سه دستگاه رولز رویس و یک دستگاه لامبورگینی هوراکان را در اختیار دارد.

این در حالی است که نصرت در کودکی و نوجوانی در شرق استانبول در خانواده‌ای با پنج فرزند که پدرشان معدنچی بود بزرگ شد. نصرت در مصاحبه‌ای با نشریه «تایمز» در سال ۲۰۱۹ میلادی گفته بود اغلب مجبور به پوشیدن کفش‌ها و پیراهن‌هایی برای رفتن به مدرسه بود که مناسب نبودند چرا که والدینش توانایی خرید لباس مناسب برای او را نداشتند.

نصرت گوکچه

او مدعی شده این والدینش بودند که او را از مدرسه بیرون آورده و مجبور به کار کردن کردند تا به امرار معاش خانواده کمک کند. او پس از آن در استیک هاوس‌ها به شستن ظرف پرداخت و مدتی نیز شاگرد قصابی بود سپس با دریافت وامی ۲۵۰۰ پوند به آرژانتین سفر کرد و از رموز تجارت گوشت آگاه شد و پس از بازگشت به ترکیه در سن ۲۷ سالگی اولین استیک هاوس خود را در سال ۲۰۱۰ تنها با هشت میز و ده پرسنل افتتاح کرد.

ویلای لاکچری نصرت گوکچه

گفتنی است که کاخ فعلی نصرت دارای ۹۰ اتاق است و می‌توانید در آنجا اقامت داشته باشید. ارزان‌ترین اتاق از شبی ۳۵۰ پوند آغاز می‌شود.

جام جهانی دوباره نام نصرت گوکچه را سر زبان‌ها انداخت

نصرت در ابتدا در نوجوانی و جوانی فردی فروتن بود و امروز به مدیریت یک امپراتوری رستوران جهانی و ثروت‌های ده‌ها میلیون پوندی رسیده است.

نصرت گوکچه

او که پیش‌تر یک شاگرد قصاب بود اکنون برای ۵۰ میلیون دنبال کننده‌اش در اینستاگرام با نام Salt Bae شناخته می‌شود و از سبک زندگی‌ای جذاب با هواپیماهای شخصی و کلکسیونی از خودروهای معروف ۱ میلیون پوندی لذت می‌برد.

نصرت گوکچه در فینال جام جهانی

او هفته‌های اخیر پس از تلاش برای نزدیک شدن به «لیونل مسی» و گرفتن جام از بازیکنان آرژانتین پس از فینال جام جهانی با طوفانی از انتقادات مواجه شد. فیفا اعتراف کرده است که او هرگز نباید اجازه حضور در زمین را پیدا می‌کرد و تحقیقات رسمی در این باره آغاز شده است.

نصرت گوگچه و دیوید بکام

این در حالی است که گوکچه پیش‌تر به دلیل عکس‌هایی که با خوشرویی با فوتبالیست‌ها و سلبریتی‌ها انداخته بود بر شهرت و ثروت‌اش افزود. این سرآشپز مشهور در کنار ستارگان جهانی از جمله «دیوید بکهام»، «کیلیان امباپه»، «کانر مک گرگور»، «دی جی خالد» و «لئوناردو دی کاپریو» عکس گرفته است.

افراد غیر مشهور نیز به امید داشتن عکسی با نصرت و به اشتراک‌گذاری آن در اینستاگرام به رستوران‌های او می‌روند. آنان تا ۱۴۵۰ پوند برای استیک‌های با ورقه طلای او پرداخت می‌کنند.

استیک‌هاوس نصرت کلید ماجراست

گوکچه ۳۹ساله اکنون دارای ۲۲ شعبه استیک هاوس زنجیره‌ای با نام «نصرت» در سراسر جهان است. پانزدهمین شعبه از رستوران‌های او که سال گذشته در نایتس بریج با سر و صدای زیاد افتتاح شد علیرغم آن که عملکرد ضعیفی داشت در چهار ماهه نخست سال افتتاح ۷ میلیون پوند فروش داشته است. قیمت‌های بالای آن شعبه رستوران باعث انتقادات کاربران در رسانه‌های اجتماعی شد.

او در آن رستوران برای یک برگر ۱۰۰ پوند، برای ردبول ۱۱ پوند و برای یک بطری آب ۹ پوند از مشتریان دریافت می‌کند. هم چنین، او برای گذراندن وقت در آن رستوران برای یک میز چهار نفره باید در حدود ۳۷ هزار پوند هزینه کرد که شامل ۶۰۰ پوند برای شیرینی باقلوا و ۵ هزار پوند برای سرویس می‌شود. این در حالیست که کارکنان لندنی رستوران او حداقل ۱۰ پوند در ساعت دستمزد دریافت می‌کنند که یک سوم قیمت سالاد آن رستوران است.

نصرت گوکچه سرآشپز ترک

در همین حال، ماه گذشته او با بیان این که چگونه صورتحساب عده‌ای که برای یک وعده غذایی به شعبه رستوران‌اش در ابوظبی رفته بودند ۱۴۰ هزار پوند شده بود خشم بسیاری را برانگیخت. مشخص نیست چه مقدار از درآمد رستوران‌ها به جیب گوکچه می‌رود زیرا آن رستوران‌ها متعلق به یک شرکت هلدینگ هستند و ممکن است سرمایه گذاران دیگری نیز داشته باشند. با این وجود، نصرت از نمایش سبک زندگی لاکچری خود ابایی ندارد. عکس‌های منتشر شده او را در حال پیاده شدن از هواپیماهای شخصی و حضور در خودروی لیموزین نشان می‌دهند.

جذاب‌ترین قصاب اینستاگرام؟

با این وجود، حرفه نصرت تا ژانویه ۲۰۱۷ میلادی واقعا اوج نگرفته بود زمانی که ویدئویی وایرال از نحوه پاشیدن نمک توسط او بر روی گوشت منتشر شد. یک ویدئوی اینستاگرامی ۳۶ ثانیه‌ای به نام «استیک عثمانی» گوکچه را در حالی نشان می‌دهد که به شیوه‌ای نمایشی استیک را بر روی یک میز برش می‌دهد و سپس با حالت خاص دستان‌اش شبیه مار کبرا نمک را از روی ساعدش روی گوشت می‌ریزد تا آن را مزه دار کند.

در آن زمان «برونو مارس» خواننده و آهنگساز مشهور این ویدئو را توییت کرد و باعث شد بلافاصله در فضای مجازی منتشر شود. گوکچه در آن زمان لقب «جذاب‌ترین قصاب اینستاگرام» را از آن خود ساخت.

نصرت گوکچه

نصرت در مصاحبه‌ای گفته بود: «تمام احساسات من از داخل گوشت و زمانی که نمک را روی آن می‌پاشم می‌آید. موفقیت او ادامه یافت و شعبی را در ایالات متحده از جمله در دالاس، بوستون، بورلی هیلز، نیویورک و هم چنین در میکونوس در یونان نیز افتتاح کرد».

ارسال نظر