ارتقای امنیت عمومی با استفاده از یگان پهپادی

۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۰۴:۳۳:۱۴
کد خبر: ۱۸۸۰۳۲
ارتقای امنیت عمومی با استفاده از یگان پهپادی

سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور درباره یگان پهپادی انتظامی کشور گفت: راه‌اندازی یگان پهپادی بخشی از اقدامات انتظامی کشور در مسیر هوشمندسازی است و ظرفیت پلیس را در بحث ارتقای امنیت عمومی بالا می‌برد. سردار مهدی حاجیان درباره یگان پهپادی ناجا گفت: یگان پهپادی انتظامی کشور با اهداف مختلفی ایجاد شد. او با بیان اینکه این یگان با اهداف مختلفی راه‌اندازی شد، ادامه داد: یکی از این اهداف اشرافیت در مرزها بود و در واقع کنترل تردد در مرزها از طریق پهبادها یکی از اهداف ما بود. 

سخنگو فرماندهی انتظامی کشور تصریح کرد: همچنین در بحث ترافیک استفاده از تجهیزات پهپادی برای کنترل ترافیک و برای امنیت شهرها و مرزها استفاده می‌شود. سردار حاجیان با بیان اینکه این یگان راه‌اندازی شده است، گفت: راه‌اندازی این یگان از ضرورت‌های ما بود و در سال گذشته نیز این یگان افتتاح شد و در کنترل ترافیک از یگان پهپادی استفاده شد، امسال هم از یگان پهپادی برای کنترل ترافیک استفاده شد. 

او ادامه داد: این یگان در حال توسعه است و یک یگان مستقلی است و در ساختار جدید هم این یگان جایگاه مشخصی دارد و به دنبال توسعه آن نیز هستیم معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: راه‌اندازی یگان پهپادی بخشی از اقدامات انتظامی کشور در مسیر هوشمندسازی است و ظرفیت پلیس را در بحث ارتقای امنیت عمومی بالا می‌برد. 

 

ارسال نظر