مدیریت برند

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۹۷۷۵
مدیریت برند

کتاب هفت رویکرد به مدیریت برند با عبور دادن شما از مسیر هفت رویکرد موجود به مفهوم برند، نگرشی کلان و جامع را درباره مدیریت برند برای شما فراهم خواهد کرد. این هفت «مکتب فکری»، اساساً پیش‌فرض‌های مختلفی درباره برند، ماهیت تعامل میان برند ـ مصرف‌کننده و چگونگی به وجود آمدن ارزش ویژه برند و نحوه مدیریت آن بیان می‌کنند. فهم و درک هر یک از رویکردهای هفت‌گانه به صورت جداگانه، شناخت و درک عمیقی را نسبت به قوت‌ها و ضعف‌های آن رویکرد موجب شده و در نتیجه به صورت کلی سبب به دست آوردن بینش جامعی نسبت به ظرفیت‌های مدیریت برند خواهد شد. این درک و شناخت جامع، خواننده را قادر خواهد ساخت تا به صورت موردی، راهبرد‌هایی را که در هر دوره زمانی با چالش‌ها و قابلیت‌های خاص هر برند متناسب است، تدوین کند.  تیلده هدینگ، شارلوت کنوتزن و مونز بی‌یه نویسندگان کتاب هستند و اکبر عرفانی‌فر و بابک حمیدیا آن را به فارسی برگردانده‌اند.

 

ارسال نظر