مسری

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۹۰۴۹
مسری

کتاب «مسری؛ راهکارهای بازاریابی ویروسی» حکایت پوست‌اندازی بازاریابی در اقتصاد فوق رقابتی امروز است. گذشت آن روزگاری که خیلی‌ها محتوای کتاب‌های اصول تجاری از جمله بازاریابی و فروش را توضیح واضحات می‌دانستند و همه را با یک چوب می‌راندند و می‌گفتند همه را از بر هستیم. با پیچیده‌شدن فعالیت تجاری در عصر انفجار ارتباطات، بازاریابان معاصر هم ترفندهای پیچیده‌ای را به کار بسته‌اند تا جزیی‌ترین حرکات انسان‌ها را در زندگی روزمره تحلیل کنند و برای رونق کسب‌وکارهای گوناگون در کار آورند. حالا دیگر بحث‌ها اینقدر علمی و موشکافانه شده که بعید است کسی مدعی توضیح واضحات شود و اثرگذاری‌شان را زیر سوال ببرد. در رونق این‌گونه از کتاب‌ها، مسری در رده آنهایی است که خیلی زود معروف شده‌اند و به لیست پرفروش‌های رسانه‌های مشهور راه یافته‌اند. نویسنده این کتاب جونا برگر و مترجم آن، نیوشا عاشورزاده است. 

 

ارسال نظر