دنیای ورزش

۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۵۹۹۵
دنیای ورزش

وزارت ورزش گوش به زنگ وزارت بهداشت

تعیین سرنوشت برگزاری یا لغو تمرینات و مسابقات ورزشی در اردیبهشت‌ماه از سوی ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش، پس از وصول اعلام نظر وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد اینکه وضعیت مسابقات و تمرینات ورزشی در اردیبهشت ماه سال جاری چگونه خواهد بود، اعلام کرد: از سوی ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نظرخواهی کرده‌ایم و در خصوص تمرینات، مسابقات و تمامی فعالیت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف بر اساس نظر ستاد ملی مقابله با کرونا عمل خواهیم کرد.

دوازدهم فروردین‌ماه سال جاری بود که اعلام شد لغو برگزاری تمرین و مسابقات تا ابتدای اردیبشهت ماه سال جاری این مساله قطعی است و با توجه به شرایط پیش رو تا ۲۰ فروردین در مورد وضعیت تمرینات و مسابقات ورزشی در اردیبهشت‌ماه تصمیم جدید، اتخاذ خواهد شد، در نهایت اما اعلام رای در این خصوص از سوی ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش به هفته آینده موکول شده تا پس از اعلام نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از برگزاری جلسه از سوی این ستاد تصمیم نهایی در خصوص وضعیت ورزش ایران در اردیبهشت ماه سال جاری اتخاذ شود. پانزدهم اسفند سال گذشته بود که برای اولین‌بار ستاد مقابله با کرونا در ورزش با صدور اطلاعیه‌ای از تعطیلی تمام اماکن و باشگاه‌های ورزشی و مسابقات و لیگ‌های مختلف و تمرینات ورزشی باشگاه‌ها در سراسر کشور خبر داد.

احتمال جدایی چند بازیکن استقلال

بهتاش فریبا معتقد است احمد سعادتمند کار سختی در مدیریت عامل باشگاه استقلال دارد زیرا این باشگاه با مشکلات مالی جدی روبه رو است.

بهتاش فریبا، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شرایط این باشگاه اظهار کرد: استقلال محل رفت و آمدها شده است و میز مدیریت این تیم ثبات ندارد. یک روز یک مدیر می‌آید و فردا شخصی دیگر پشت میز ریاست می‌نشیند. اکنون هم سعادتمند این مسوولیت را آن هم به عنوان مدیرعامل نه حتی سرپرست قبول کرده و خیلی دل و جرات دارد که بار آن را پذیرفته است. استقلال مشکلات مالی زیاد دارد و او کار سختی برای کارش در این مسند دارد. او ادامه داد: حالا هم باید ۷، ۸ میلیارد پول خارجی‌ها را بدهد که باید آن را فراهم کند. پس از آن نوبت به قرارداد بازیکنان داخلی می‌رسد. پس از آن مشکل اصلی این است که قرارداد ۶ یا ۷ بازیکن اصلی تیم در پایان فصل به اتمام می‌رسد و اگر نتوانند پول خارجی‌ها را بدهند و پنجره‌ها بسته شود، یک سری از بازیکنان مجبور به ترک تیم می‌شوند و این طبیعی است. امیدوارم شرایط تیم هر چه زودتر درست شود.

 

ارسال نظر