ایستگاه

۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۰:۰۳:۲۶
کد خبر: ۱۶۵۴۰۸
ایستگاه

کرونا جشنواره بین‌المللی فیلم پراگ را هم تعطیل کرد

به دلیل جلوگیری از گسترش شیوع کرونا ویروس جدید، جشنواره بین‌المللی فیلم پراگ جدیدترین رویداد سینمایی است که اعلام کرده امسال در موعد مقرر برگزار نمی‌شود. ورایتی درباره این خبر نوشت: برگزار‌کنندگان جشنواره بین‌المللی فیلم پراگ دیروز سه‌شنبه اعلام کردند این رویداد فعلاً برگزار نمی‌شود و احتمالاً تا اواخر سال ۲۰۲۰ به تعویق می‌افتد. پس از آنکه دولت چک اعلام کرد همه سینماها، مدرسه‌های ابتدایی و متوسطه، مسابقات ورزشی و رویدادهای فرهنگی برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تعطیل می‌شوند، خبر لغو جشنواره فیلم پراگ هم اعلام شد. دولت حضور مردم در جمعیت‌های بیشتر از ۱۰۰ نفر را ممنوع کرده است و همه این رویدادها از سه‌شنبه بعداز ظهر ساعت ۶ دیگر برگزار نمی‌شوند. هیچ زمان‌بندی برای بازگشایی دوباره کلاس‌های درسی اعلام نشده است. پیش دبستانی‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مراکز خرید و مرکز حمل و نقل

 به کار خود ادامه می‌دهند. جشنواره بین‌المللی فیلم پراگ هفته پیش اعلام کرده بود که امسال میزبان چهره‌هایی چون وودی هارلسون، آنیسکا هالند و هیروکازو کورئیدا خواهد بود. در آن مقطع اروپا هنوز در مراحل اولیه مشاهده ویروس کرونا بود. از همین رو جشنواره فیلم یک دنیای پراگ که از ۵ مارس (۱۵ اسفند) کارش را شروع کرد و تا ۱۴ مارس (۲۴ اسفند) به کارش ادامه می‌دهد. این برنامه‌ها در سالن‌های کوچک‌تر و با جمعیت کمتر از ۱۰۰ نفر برگزار می‌شود. دولت چک پیش‌تر رویدادهایی بیشتر از ۵۰۰۰ نفر را ممنوع اعلام کرده بود و تاکنون ۳۸ مورد ابتلا به این ویروس در جمهوری چک گزارش شده است. این در حالی است که شهروندان چک و خارجی‌هایی که اخیراً در ایتالیا بوده‌اند به مدت ۲ هفته در قرنطینه به سر می‌برند.

مارک  والبرگ مستندی درباره خودش می‌سازد

مارک والبرگ دارد مستندی برای اچ‌بی‌او درباره خودش می‌سازد. یک سریال ۸ قسمتی از سوی اچ‌بی‌او سفارش داده شده که درباره مارک والبرگ است. در این سریال والبرگ در مرکز توجه است در حالی که هم برنامه‌های بازیگری‌اش را ادامه می‌دهد و هم امپراتوری کسب و کارش را رشد می‌دهد. والبرگ هم بازیگر و هم تهیه‌کننده این سریال است. این خبر کمتر از یک هفته پس از آن منتشر شده که خبر فیلم جدید والبرگ که یک اکشن کمدی با عنوان «اسپنسر محرمانه» در نتفلیکس است، منتشر شد. گفته شده تماشاگران می‌توانند از موفقیت‌ها و شکست‌های والبرگ یاد بگیرند و در عین حال ببینند او چگونه تجارت پرقدرتش را راه‌اندازی کرد و از شخصیت‌های رنگارنگی که همراهان واقعی زندگی‌اش هستند، آموخت.تولید این برنامه از دسامبر ۲۰۱۹ شروع شده است. جنیفر اوکانل معاون اجرایی برنامه‌های اچ‌بی‌او از این سریال به عنوان یک اکتشاف صمیمانه در زندگی یکی از ستارگان واقعاً متفاوت در صنعت سرگرمی یاد کرد و افزود: تماشای روح کارآفرینی مارک واقعاً جالب است و ما امیدواریم این برنامه هم تلاش و هم پیروزی و همه کاری که برای کسب موفقیت می‌کنیم را نشان دهد.

 

ارسال نظر