ایستگاه

۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۲۷۲۶
ایستگاه

قرارداد سندلر با «نتفلیکس» برای 4 فیلم دیگر

نتفلیکس قراردادهای خود با آدام سندلر و کمپانی فیلمسازی او را برای ۴ فیلم دیگر افزایش داد. به گزارش ورایتی، نتفلیکس کمپانی نمایش آنلاین روز جمعه اعلام کرد ۴ قرارداد دیگر با کمپانی «هپی مدیسون پروداکشنز» متعلق به آدام سندلر بسته است. «معمای قتل» آدام سندلر محبوب‌ترین عنوان نتفلیکس در امریکا در سال ۲۰۱۹ بود. این فیلم که با بازی سندلر و جنیفر آنیستون ساخته شد، ششمین فیلمی بود که سندلر برای نتفلیکس ساخت. نتفلیکس اعلام کرده که اعضای این شبکه از سال ۲۰۱۵ تاکنون ۲ میلیارد ساعت برای تماشای فیلم‌های سندلر وقت صرف کرده‌اند.

این شبکه استریمینگ افزوده او را با نام هر یک از شخصیت‌هایی که ایفا کرده بنامیم یا خیلی ساده به او آدام بگوییم، یک واقعیت درباره او به اثبات رسیده و اینکه هوادارانش از دیدن او سیر نمی‌شوند. تد ساراندوس رییس دفتر تولید محتوای نتفلیکس افزوده: مردم عاشق داستان‌ها و طنز وی هستند؛ به همین دلیل واقعاً هیجان‌زده هستم که اعلام می‌کنم ۴ قرارداد دیگر با وی امضا کرده‌ایم و همکاری‌مان را برای ایجاد خنده بیشتر در سراسر جهان با سندلر ادامه می‌دهیم. آدام سندلر به تازگی بازیگر فیلم «جواهرات تراش نخورده» ساخته برادران سفدی بوده که حدود ۴۸ میلیون دلار در امریکا در ۶ هفته فروخت. این فیلم از جمعه از سوی نتفلیکس در سراسر جهان در دسترس مردم قرار گرفته است.

نمایش کتاب نادر «شارلوت برونته»

یک کتاب مینیاتوری نادر از «شارلوت برونته» - نویسنده و شاعر انگلیسی - پس از آنکه توسط یک موزه بریتانیایی خریدار شد، برای نخستین‌بار به نمایش عمومی گذاشته می‌شود. به گزارش گاردین، موزه «Bronte Parsonage» پس از مدت‌ها تلاش چندی پیش موفق شد دست‌نوشته‌ای مینیاتوری که «شارلوت برونته» در دوران نوجوانی‌اش نوشته بود را از یک حراجی فرانسوی با پرداخت ۶۰۰ هزار پوند خریداری کند. حالا این کتاب کوچک از دیروز (شنبه، ۱۲ بهمن) و برای نخستین‌بار در دهکده «هاورث» برای عموم مردم به نمایش گذاشته می‌شود. کتاب کوچک شارلوت برونته که تنها ۲۰ صفحه دارد، سه داستان کوتاه را در خود جای داده است و داستان شخصیت‌هایی را از شهر و دنیایی خیالی که توسط این نویسنده جوان خلق شده، روایت می‌کند. صفحه‌های تاخورده این نسخه دست‌نویس به یک جلد ضخیم قهوه‌ای‌رنگ متصل شده‌ و شکل یک کتاب را به آن داده‌اند. «شارلوت برونته» سال ۱۸۱۶ میلادی در «همپشایر» انگلیس متولد شد. او و دو خواهرش به نام‌های «امیلی» و «آن» نویسندگان سرشناس انگلیسی بودند که به‌خاطر عمر کوتاه‌شان نیز مشهورند. معروف‌ترین کتاب‌ شارلوت برونته «جین ایر» از شاخص‌ترین رمان‌های کلاسیک انگلیسی‌زبان است. «شارلوت» با وجود عمر کوتاهش، بر شیوه‌ نویسندگی شخصیت‌های ادبی بزرگی مانند «جورج الیوت»، «توماس هاردی»، «آن برونته»، «امیلی برونته» و «استفن میر» تأثیر بسزایی داشت. خالق «جین ایر» در ۳۱ مارس ۱۸۵۵ میلادی در ۳۸سالگی درگذشت.

 

 

ارسال نظر