کنسرت گروه «شیلر» در تهران تمدید شد

۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۶۴۹۳
کنسرت گروه «شیلر» در تهران تمدید شد

نشست خبری کنسرت گروه موسیقی شیلر به سرپرستی کریستوفر فون دایلن برگزار شد. این گروه که قرار بود در روزهای 16 و 17 آبان ماه به روی صحنه برود به دلیل استقبال مخاطبان، اجرایش را برای روز دوشنبه 20 آبان ماه نیز تمدید کرد.گروه موسیقی بین‌المللی شیلر قرار است منتخبی از آثار برترشان را به همراه قطعات آلبوم جدیدشان با نام «صبح دم» به صورت اینسترومنتال اجرا کند.

کریستوفر فون دایلن درباره تجربه برگزاری کنسرت در ایران گفت: دو سال پیش بود که من به ایران آمده و کنسرتی را برگزار کردم و امروز بسیار خوشحالم که خارج از مرزهای کشور آلمان، می‌توانم فضای متفاوتی را با مخاطبان ایرانی تجربه کنم. من سال‌های زیادی است که در حوزه موسیقی فعالیت می‌کنم و در این راه در نقاط مختلف دنیا کنسرت‌های متفاوتی را برگزار کرده‌ام. امروز بسیار خوشحالم که نوع موسیقی‌ای که به آن توجه و علاقه دارم اینچنین توانسته در کشورهای مختلف مورد توجه شنوندگان موسیقی قرار گیرد.

 سرپرست این گروه موسیقی با اشاره به تولید موسیقی‌ای که در دنیا رواج زیادی دارد، بیان کرد: خوشحال‌کننده‌تر از این موضوع این است که در ایران هم می‌توانم مخاطبانی داشته باشم. این برای من یک هدیه ارزشمند است که از داشتن آن لذت می‌برم. من بازهم در اینجا از مخاطبانم تشکر می‌کنم که همچنان در ایران من را حمایت می‌کنند. به همین جهت تصمیم داریم در دور تازه کنسرت‌ها برنامه‌های جدیدی را پیش روی مخاطبان ایرانی قرار دهیم که امیدوارم از این برنامه هم رضایت داشته باشند. سرپرست گروه شیلر درباره دلایل استقبال مخاطبان ایرانی از کنسرت‌های این گروه تصریح کرد: «من می‌توانم اینچنین تجزیه و تحلیل کنم که موسیقی من یک موسیقی احساساتی است که با مخاطب ایرانی می‌تواند ارتباط خوبی برقرار کند، اما بازهم باید بگویم که هنوز خودم نمی‌دانم چرا گروه ما توانسته اینچنین با استقبال ایرانی‌ها مواجه شود. به هر حال کنسرت پیش روی ایران یک کنسرت طولانی با فضایی جدید است که تاکنون بارها در کشورهای مختلف برگزار شده و فکر می‌کنم دربرگیرنده شرایط جدیدی برای مخاطبان باشد. ما در این کنسرت تلاش کردیم فضای کار را به سمتی هدایت کنیم که هیجان و انرژی بیشتری به مخاطب منتقل کند و امیدوارم در این کار موفق باشم». کنسرت گروه «شیلر» روزهای ۱۶ و ۱۷ و 20 آبان ۱۳۹۸ در سالن اصلی وزارت کشور برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر