ایستگاه

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۱:۳۵:۲۱
کد خبر: ۱۵۳۱۰۵
ایستگاه

«روزی زیبا در محله»

دیده شد

مخاطبان فستیوال بین‌المللی فیلم تورنتو که توانستند پیش‌نمایش جهانی فیلم جدید ماریل هلر یعنی «روزی زیبا در محله» را با نقش‌آفرینی تام هنکس تماشا کنند، به‌شدت از آن تجلیل کردند. به گزارش ایندی وایر، فیلم «روزی زیبا در محله» که توسط مایکا فیتزرمن-بلو و نوآ هارپستر فیلمنامه‌نویسان سریال خوش‌نقد «شفاف» نوشته شده حول محور دوستی واقعی بین فرد راجرز با بازی تام هنکس و لوید ووگل با بازی متیو ریس روزنامه‌نگار می‌گردد. این نویسنده بدبین مجبور می‌شود ماموریتی از سوی مجله اسکوایر را قبول کند تا پروفایلی درباره راجرز بنویسد اما این کار او را متعجب می‌کند چون دیدگاه راجرز درباره زندگی شروع به تغییر دادن ووگل می‌کند. از بازیگران مکمل این فیلم می‌توان از کریس کوپر، سوزان کلچی واتسون، انریکو کولانتونی، ماریان پلانکت و تمی بلنچرد نام برد. سونی پیکچرز این فیلم را بیست‌ودوم نوامبر اکران می‌کند.

اریک کوهن منتقد ایندی وایر نوشت که کارگردان ماریل هلر با هنرمندی احساسات را وارد صحنه‌هایش می‌کند و جزییاتی هوشمندانه و جالب را داخل محتوایی تزریق می‌کند که می‌توانست تسلیم احساس‌گرایی مطلق بشود. یک کاربر در توییتر نوشت که «روزی زیبا در محله» کمتر درباره آقای راجرز و بیشتر درباره ایده آقای راجرز، آسیب‌پذیری مردانه و بخشندگی است. او گفت که این فیلم اشک آدم را هم در می‌آورد اما سوپرایزکننده هم هست. منتقدی نیز نوشت که خود آقای راجرز مرموز باقی مانده چون این داستانی درباره او نیست بلکه داستانی درباره این است که چرا به او احتیاج داریم. این فیلم بسیار تاثیرگذار است.

استقبال از «آن» ادامه دارد

در حالی که قسمت دوم «آن» از کمپانی برادران وارنر همچنان راس باکس آفیس امریکا را در اختیار دارد، «شیادان» فیلمی که تازه اکرانش آغاز شده جایگاه دوم را کسب کرده است. به گزارش ورایتی، فیلم تازه اکران شده «شیادان» اولین آخر هفته اکرانش را با فروش ۳۳.۲ میلیون دلاری جشن گرفت. این فیلم که در ۳۲۵۰ سالن سینما در امریکای شمالی اکران شده بهترین نتیجه ممکن را گرفته است. درام کمدی - جنایی «شیادان» ساخته لورن اسکافاریا با بازی جنیفر لوپز فیلمی با درجه R است که بر مبنای مقاله‌ای که سال ۲۰۱۵ در نیویورک تایمز نوشته شد، شکل گرفته است. فیلم درباره گروهی از زنان است که همه دارایی‌شان را در ماجرای وال‌استریت در سال ۲۰۰۸ از دست می‌دهند و تصمیم می‌گیرند این پول را هر طور که شده پس بگیرند. اما جایگاه اول باکس‌آفیس همچنان دراختیار «آن: بخش دوم» ماند که در ژانر فراطبیعی و ترسناک برای دومین هفته جایگاه نخست را در اختیار خود نگه داشت. این فیلم در دومین هفته اکرانش ۴۰میلیون دلار دیگر فروش کرد و با وجود کاهش ۵۵ درصدی به نسبت هفته پیش، جایگاهش را با قدرت حفظ کرد. این فیلم که ساخته اندی موشیاتی و محصول کمپانی نیولاین است و برادران وارنر توزیع آن را برعهده دارد، دنباله فیلم «آن» ۲۰۱۷ است و ادامه ماجرا را پی می‌گیرد.  «آن: بخش دوم» تاکنون ۱۵۳ میلیون دلار در امریکای شمالی و ۳۲۳ میلیون دلار در سطح جهان فروخته است.

 

ارسال نظر