ایستگاه

۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۲۷۵۸
ایستگاه

« چیویتل اجیوفور» به جنگ تناسخ می‌رود

همزمان با تکمیل گروه بازیگران فیلم سینمایی «ابدی»، نقش مقابل مارک والبرگ در این فیلم اکشن و تخیلی به چیویتل اجیوفور رسید.

به گزارش هالیوود ریپورتر، چیویتل اجیوفور در نقش دشمن شخصیتی که مارک والبرگ نقشش را بازی خواهد کرد، در فیلم «ابدی» نقش‌آفرینی می‌کند. این تریلر اکشن به کارگردانی آنتوان فوکوآ کارگردان امریکایی برای پارامونت ساخته می‌شود. دیلن اوبراین و سوفی کاکسون نیز از بازیگران این فیلم خواهند بود که با تمرکز بر گروهی از شخصیت‌های نامیرا ساخته می‌شود. گروه بازیگران این فیلم کامل شده و کار فیلمبرداری آن از اواخر سپتامبر در لندن شروع می‌شود. فیلمنامه «ابدی‌» را ایان شور و جان لی هنکاک با اقتباس از رمانی با عنوان «مقاله‌های تناسخ‌» که سال ۲۰۰۹ منتشر شد، نوشته‌اند. این فیلم بر گروهی از مردان و زنان که تقریبا نامیرا هستند و در طول سال‌ها بارها در کشورهای متفاوت دوباره تناسخ یافته‌اند و به عنوان «ابدی‌» شناخته می‌شوند ساخته می‌شود.

این گروه برای شکست دادن مغزی فوق‌العاده شیطانی، باید بر مردی که مبتلا به شیزوفرنی است تمرکز کنند و او باید یاد بگیرد که همه رویاهای زنده‌اش خاطراتی از گذشته هستند تا آنها بتواند بر این دشمن غلبه کنند. در این فیلم والبرگ در نقش مرد مبتلا به شیزوفرنی ایفای نقش می‌کند. اجیوفور در نقش یکی از اعضای گروه بازی می‌کند که راهی پیدا می‌کند تا بتوان مانع تداوم تناسخ‌ها شد و قصد دارد از آن فقط برای خودش استفاده کند. این بازیگر بریتانیایی به تازگی با صداپیشگی شخصیت اسکار در بازسازی «شیر شاه» روی پرده‌های سینماها بود.

تجلیل «تورنتو» از مریل استریپ

جشنواره فیلم تورنتو در اولین جشن تجلیل این دوره خود، از مریل استریپ، خواکین فینیکس و راجر دیکینز قدردانی کرد. به گزارش ورایتی، جشنواره فیلم تورنتو دوشنبه شب (به‌وقت محلی) فرش قرمزش را زیر پای چهره‌هایی که در فهرست تجلیل امسال بودند پهن کرد. در این مراسم که برای تجلیل از چهره‌هایی که موجب تغییر در سینما شده‌اند و با الهام بخشی یا خلق لحظه‌های ماندگار این کار را کرده‌اند، جان کراولی کارگردان «سهره» جایزه آرتیزین را به راجر دیکینز فیلمبردار بریتانیایی اهدا کرد. یالیتسا آپاریشیو بازیگر «رما» جایزه تجلیل از یک رسانه را به پارتیسیپنت میدیا اهدا و از یگانه بودن هنر و فعالیت این کمپانی با تولید بیش از ۱۰۰ فیلم بلند و مستند در ۱۵ سال فعالیتش تجلیل کرد. این کمپانی کانادایی سال ۲۰۰۴ توسط جف اسکول بنیاد گذاشته شده است.‌گری اولدمن و آنتونیو باندراس نیز که در فیلم «لباسشویی» ساخته استیون سودربرگ با مریل استریپ همبازی بودند جایزه این بازیگر کهنه‌کار را به وی اهدا کردند. این جایزه برای تجلیل از یک بازیگر اهدا ‌می‌شود. فیلم «لباسشویی» نیز پیش از مراسم در جشنواره تورنتو به نمایش درآمد. استریپ که تمام روز در حال مصاحبه کردن با رسانه‌های مختلف بود، روی صحنه در پاسخ به اینکه فیلم‌هایش را چگونه انتخاب می‌کند گفت همیشه این سوال را از خود می‌پرسد که آیا این فیلم به درد مردم می‌خورد؟

 

ارسال نظر