ایستگاه

۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۱:۰۷:۱۵
کد خبر: ۱۵۲۶۶۷
ایستگاه

حضور موفق سری جدید «آن» در گیشه

فیلم ترسناک «آن»: فصل دوم» در اولین هفته اکرانش با فروش ۹۱ میلیون دلاری در صدر جدول فروش سینماهای امریکای شمالی قرار گرفت. به گزارش ورایتی، ‌سری اول فیلم ترسناک «آن» در سال ۲۰۱۷ در اولین هفته اکرانش ۱۲۳ میلیون فروخت و به دومین فیلم ترسناک پرفروش در اولین هفته اکران تبدیل شد. پس از فروش نه چندان موفق «گودزیلا: پادشاه هیولاها» و «آشپزخانه»، «آن: فصل دوم» به کارگردانی «اندی موشیاتی» تقریبا یک موفقیت برای کمپانی برادران وارنر محسوب می‌شود. «آن: فصل دوم» موفق شد در هفته اول اکرانش به فروش بین‌المللی ۹۴ میلیون دلار و فروش جهانی ۱۸۵ میلیون دلار برسد. «آن: فصل دوم» در وبسایت «راتن تومیتوز» امتیاز ۶۴درصد را دریافت کرده، این درحالی است که نسخه اول این فیلم امتیاز ۸۷ درصد را در همین وبسایت به خود اختصاص داده بود. این فیلم ترسناک دو ساعت و پنجاه دقیقه‌ای، حدود نیم ساعت طولانی‌تر از نسخه اولیه است. «آن: فصل دوم» که با اقتباس از رمانی نوشته «استفن کینگ» ساخته شده است داستان وقایع ۲۷ سال بعد از نسخه اول این فیلم و درست زمانی که شخصیت‌های اصلی داستان فکر می‌کنند از شر دلقک شرور شهر رها شده‌اند، را به تصویر می‌کشد. در سری جدید «آن» هنرپیشگانی همچون «جسیکا چستین»، «جیمز مک‌آووی» و «بیل هیدر» به ایفای نقش پرداخته‌اند. «فرشته‌ای که سقوط کرد» ساخته «لاینز گیت» نیز در هفته اخیر ۶ میلیون دلار فروخت و به جایگاه دوم دست یافت. این فیلم اکشن پس از سه هفته اکران به ۵۳.۴۶میلیون دلار فروش دست یافته است.

تاکید بر استقلال «جوکر»

تاد فیلیپس که به تازگی برای فیلم «جوکر» شیر طلای ونیز را شکار کرد، گفت جوکرِ فیلم او ربطی به بتمن جدیدی که قرار است ساخته شود، نخواهد داشت.

به گزارش ورایتی، تاد فیلیپس کارگردان «جوکر» گفت خواکین فینیکس و جوکرِ او، وارد فیلم بتمنی که قرار است با بازی رابرت پتینسون ساخته شود، نمی‌شوند. وی گفت این دو بازیگر در یک فیلم دیده نمی‌شوند، هر چند آن به این معنی نیست که «جوکر» اولین و آخرین فیلم در این باره باشد و نتواند به مسیر خودش به تنهایی ادامه بدهد.

تاد فیلیپس برای نخستین‌بار فیلمی مستقل درباره «جوکر» شخصیت منفی و دشمن بتمن در کمیک‌بوک‌های مارول نوشت که در آن بتمن جایی نداشت. این فیلم هم با اقبال بسیار منتقدان در جشنواره فیلم ونیز روبه رو شد و هم موفق به کسب جایزه اصلی جشنواره یعنی شیر طلای ونیز شد. تاد فیلیپس می‌گوید امروز کمیک‌بوک‌ها شکسپیر ما شده‌اند و می‌توانی هر نگاهی به «هملت» داشته باشی. جوکرهای متعددی می‌تواند وجود داشته باشد و قطعا در آینده همین‌طور خواهد شد. این کارگردان افزود: هنوز موفقیت ونیز را باور نمی‌کنیم، اما راهمان را ادامه می‌دهیم. بن افلک در سال ۲۰۱۷ فیلم «بتمن» را ساخته بود و هم کارگردانی و هم بازیگری آن را انجام داد و پس از آن در «لیگ عدالت» نیز در این نقش ظاهر شده بود. رابرت پتینسون قرار است به «بتمن» جدید بدل شود.

 

ارسال نظر