ایستگاه

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۱۶۳۱
ایستگاه

تاریخ اکران «پلنگ سیاه» بعدی اعلام شد

در نمایشگاه دیزنی در کالیفرنیا اعلام شد «پلنگ سیاه ۲» ۶ مه‌۲۰۲۲ اکران می‌شود. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی‌ان‌ان، کوین فایگی رییس مارول استودیوز در نمایشگاه دیزنی D۲۳ که در مانهایم کالیفرنیا برگزار شده تاریخ اکران «پلنگ سیاه» بعدی را اعلام کرد. او با حضور رایان کوگلر که برای کارگردانی و نویسندگی دنباله «پلنگ سیاه» انتخاب شده، این خبر را داد. آنها اعلام کردند ادامه فیلم «پلنگ سیاه» ۶ ماه مه ‌۲۰۲۲ راهی سینماها می‌شود. «پلنگ سیاه» که چهارمین فیلم پرفروش تاریخ امریکای شمالی است، ساخته دیزنی-مارول سه جایزه اسکار دریافت کرد که شامل موسیقی اوریجینال، تولید و طراحی لباس بود. این فیلم که با بودجه ۲۱۰ میلیون دلاری ساخته و از فوریه ۲۰۱۸ راهی سینماها شد، موفق شد تا فروشی بیش از ۷۰۰ میلیون دلاری را در امریکا ثبت کند. فیلم در سطح جهانی فروشی ۱.۳۴۶ میلیارد دلاری را تجربه کرد و یازدهمین فیلم پرفروش تاریخ سینما ست. پیش از این اعلام شده بود ادامه این فیلم ساخته می‌شود و کوگلر دوباره برای کارگردانی قسمت دوم باز می‌گردد.

چادویک بوزمن در نقش پلنگ سیاه، مایکل بی. جوردن، لوپیتا نیونگو، دانای گوریرا، مارتین فریمن، انجلا باست، فارست ویتاکر و اندی سرکیس بازیگران فیلم اصلی بودند.

معرفی صداپیشگان انیمیشن بعدی پیکسار

فیلم «روح» انیمیشن بعدی پیکسار صداپیشگان خود را شناخت. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، دیزنی بازیگرانی را که صدای خود را به انیمیشن بعدی پیکسار وام می‌دهند، معرفی کرد. گفته شده جیمی فاکس در نقش معلم موسیقی یک مدرسه متوسطه به نام جو گارنر ایفای نقش می‌کند که رویایش این است که بتواند در کلوب مشهور جز نیویورک بنوازد و سرانجام شانس این کار را پیدا می‌کند. یک تصادف اما موجب می‌شود تا روح او از بدنش جدا شود و او مجبور باشد با روح‌های دیگر تمرین کند.  تینا فی، دیوید دیگز، کستلاو و فیلیسیا راشد دیگر صداپیشگان این انیمیشن هستند. ترنت رِزنور برنده جایزه اسکار برای «شبکه اجتماعی» و آتیکوس راس سازندگان موسیقی متن فیلم خواهند بود. دانا موری که نامزدی اسکار را برای فیلم کوتاه «لو» برای پیکسار کسب کرده از تهیه‌کنندگان این انیمیشن خواهد بود. پیت داکتر برنده آکادمی اسکار و سازنده «بالا» و «درون بیرون» نیز به عنوان کارگردان این انیمیشن انتخاب شده است. داکتر همچنین به عنوان رییس خلاقیت پیکسار فعالیت می‌کند و پس از کنار گذاشته شدن جان لِستر برای آزار جنسی، این پست را پذیرفته است. این انیمیشن به عنوان یک فیلم اوریجینال پیکسار پس از

«به پیش» با صداپیشگی تام هالند، کریس پرت، جولیا لوییس- دریفوس و اوکتاویا اسپنسر به کارگردانی دن اسکلتون اکران می‌شود. «روح» ۱۰ ژوئن ۲۰۲۰ راهی سینماها خواهد شد و احتمالا مخاطبان زیادی جذب این انیمیشن می‌شوند.

 

ارسال نظر