«سالادِ» درم‌بخش جمعه افتتاح می‌شود

۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۱:۲۶:۰۳
کد خبر: ۱۴۳۵۹۹
«سالادِ» درم‌بخش جمعه افتتاح می‌شود

کامبیز درم‌بخش و سهیل حسینی امسال نیز آثار خود را با عنوان «سالاد» در گالری دیلمان به نمایش می‌گذارند. این نمایشگاه جمعه ۱۳ اردیبهشت افتتاح می‌شود. نمایشگاه سال گذشته این دو هنرمند «جغدآباد» نام داشت که در گالری « آ» برگزار شد.

کامبیر درم‌بخش (کاریکاتوریست)، درباره نمایشگاه «سالاد» گفت: «سالاد» مجموعه‌ای از آثار من و سهیل حسینی با عناوین و موضوعات مختلف است. علت نام‌گذاری این نمایشگاه همین موضوعات مختلف است این آثار با آثار شناخته‌شده مفهومی من متفاوت است و جنبه دکوراتیو دارد. کارهای عرضه شده در این نمایشگاه زیبا و دکوراتیو هستند.

این کاریکاتوریست با بیان اینکه استعدادهای خود را در حوزه‌های مختلفی نشان داده است، ادامه داد: سال‌هاست که کارهای دکوراتیو انجام می‌دهم ولی زیاد شناخته شده نیست. حدود ۴ تا ۵هزار از این طرح‌ها دارم که با سوژه‌های مختلفی مانند انسان، طبیعت، درخت، گل و حیوانات کار شده است. این طرح‌ها، کارهای سریع و تند من هستند و هر ۱۰۰تایی که هر روز در کافه می‌زنم ۱۰ تا را قاب و نگهداری می‌کنم که حالا مجموعه عظیمی شده که نمی‌دانم چطور باید عرضه‌شان کنم. در تلاش هستم به تدریج این آثار را در نمایشگاه‌های مختلف ارایه دهم.

او با بیان اینکه این کارها گرافیک_نقاشی_تصویرسازی است؛ افزود: باتوجه به اینکه من کاریکاتوریست هستم درون مایه این آثار هم از طنز کاریکاتورهایم خالی نیست. همچنین این روزها موج حیوان دوستی راه افتاده که بخشی از آثار من هم در تایید این جریان است و سعی کرده‌ام از حیوانات تصویری صمیمانه ودوستانه نشان دهم.

درم‌بخش به همکاری با جوانان اشاره کرد و گفت: حدود ۸۵ درصد طرفدارهای من جوانان هستند و توانسته‌ام با وجود اختلاف سنی‌ام با جوان‌ها ارتباطم را با آنها حفظ کنم که این موضوع باعث افتخار من است. کسانی که چهره من را نمی‌شناسند و فقط کارهایم را دیده‌اند فکر می‌کنند این کارها را یک جوان انجام داده است. این کاریکاتوریست درباره قیمت آثارش در این نمایشگاه گفت: قیمت آثار من به نسبتِ کار، سابقه و شهرتم بسیار پایین است. من قیمت‌ها را پایین انتخاب می‌کنم تا کارهایم به دست مردم برسد. تولید من زیاد است و نمی‌دانم که با این کارها چه کنم و خیلی خوشحالم که مردم با درآمدهای پایین هم بتوانند کارهای مرا بخرند. او در پایان افزود: قصد دارم با تیمی که به تازگی تشکیل داده‌ام فکرهایم را به صورت کانسپچوال آرت به انواع مختلفش مانند چوب، سنگ، عکس، عروسک و... تبدیل کنم. اما متاسفانه این کارها سرمایه زیادی می‌خواهد و مجبورم شخصا هزینه کنم. این کارها نیاز به کمک دارد ولی متاسفانه چنین امکاناتی در کشور ما وجود ندارد و همین‌طور قیمت وسایل کار نیز بیداد می‌کند.

 

 

ارسال نظر